Jeśli coś nie wyświetla Ci się poprawnie, otwórz newsletter w przeglądarce.
 
 
 
5 sposobów na odświeżenie contentu
 
 
Tworzenie wartościowych treści to pierwsze przykazanie w dekalogu każdego content marketera. Co jednak w sytuacji, gdy nie masz już pomysłów, a Twoja wena twórcza bezpowrotnie oddaliła się w siną dal? Odpowiedzią na tę upiorną bolączkę jest recykling treści, który umożliwia wielokrotne wykorzystanie tych samych materiałów na wiele sposobów. Sprawdź, jak tworzyć nowe treści i nie […]...
 
 
 
fot. Co to jest Topical Authority i jakie ma znaczenie w strategii contentowej?
 
Sty 23, 2020
 
Co to jest Topical Authority i jakie ma znaczenie w strategii contentowej?
 
fot. Cornerstone content – co dokładnie kryje się pod tajemniczą nazwą?
 
Sty 23, 2020
 
Cornerstone content – co dokładnie kryje się pod tajemniczą nazwą?
 
fot. Mówże tak jak oni. O tym, jak godać z mieszkańcami różnych regionów
 
Sty 15, 2020
 
Mówże tak jak oni. O tym, jak godać z mieszkańcami różnych regionów
 
 
 
 
 
fot. 5 sposobów na odświeżenie contentu
 
5 sposobów na odświeżenie contentu
Sty 23, 2020
 
Tworzenie wartościowych treści to pierwsze przykazanie w dekalogu każdego content marketera. Co jednak w sytuacji, gdy nie masz już pomysłów, a Twoja wena twórcza bezpowrotnie oddaliła się w siną dal? Odpowiedzią na tę upiorną bolączkę jest recykling treści, który umożliwia wielokrotne wykorzystanie tych samych materiałów na wiele sposobów. Sprawdź, jak tworzyć nowe treści i nie […]...
 
 
 
fot. Co to jest Topical Authority i jakie ma znaczenie w strategii contentowej?
 
Co to jest Topical Authority i jakie ma znaczenie w strategii contentowej?
Sty 23, 2020
 
Pierwsze objaśnienia hasła Topical Authority pojawiły się już w 2006 roku i wtedy odnosiły się do „stron, które są darzone zaufaniem przez ekspertów z danej branży i często przez nie cytowane za pomocą odnośników”. Dziś, wraz z rozwojem algorytmów Google, zmieniła się też definicja Topical Authority. Jakie jest jego znaczenie na początku 2020 roku? I […]...
 
 
 
fot. Cornerstone content – co dokładnie kryje się pod tajemniczą nazwą?
 
Cornerstone content – co dokładnie kryje się pod tajemniczą nazwą?
Sty 23, 2020
 
Cornerstone content – wiele osób o nim mówi, ale wciąż niewiele wie, czym dokładnie jest. Dlatego w naszym artykule znajdziesz nie tylko definicję, ale również rady dotyczące tego, w jaki sposób przygotować ten typ treści dobrze. „Kamienna” definicja cornerstone contentu Gdybyśmy uparli się i zapragnęli przetłumaczyć na język polski nazwę cornerstone content, otrzymalibyśmy górnolotne pojęcie: […]...
 
 
 
fot. Mówże tak jak oni. O tym, jak godać z mieszkańcami różnych regionów
 
Mówże tak jak oni. O tym, jak godać z mieszkańcami różnych regionów
Sty 15, 2020
 
Tworząc treści dedykowane mieszkańcom konkretnych regionów, używaj ich dialektu! Gwarantujemy, jeśli trafisz w ich serca, Ślązacy będą Cię „przoć”, Mazowszanie „uklepią kociki”, a Poznaniak uzna Cię za „fifnego”. Ale uważaj, bo gdy będziesz niewiarygodny, w oczach Krakusa ewidentnie będziesz „pitolił” i łatwo wyjdziesz na „bajoka”. Polska to jeden z najbardziej mononarodowych krajów w Europie. Polszczyzny […]...
 
 
 
fot. Content marketing B2C – zobacz najnowsze wyniki badań
 
Content marketing B2C – zobacz najnowsze wyniki badań
Sty 2, 2020
 
Content marketing, czyli wprowadzenie odbiorcy w świat marketingu, za pomocą dobrze napisanego tekstu. Jednak, kluczem nie jest to, że ta treść przyciągnie klienta, ale sprawi, że zostanie on na dłużej. I tak, doskonale widać to w umowach B2C, co obrazują badania Content Marketing Institute. ...
 
 
 
     
 
 
Jeśli nie chcesz otrzymywać więcej takich wiadomości kliknij tutaj

Twój adres i dane są bezpieczne w naszej bazie danych.
Nie przekazujemy ich żadnym innym podmiotom.
Administratorem podanych przez Ciebie danych osobowych będzie ContentHouse sp. z o.o. z siedzibą przy ul. Podole 60, 30-394 Kraków. KRS 0000580143, NIP 6772393511, REGON 362724039, Sąd Rejonowy dla Krakowa – Śródmieścia w Krakowie Wydział XI Gospodarczy, kapitał zakładowy 5.000,00 PLN W sprawie danych osobowych możesz kontaktować się z nami pod adresem: [email protected]. Twoje dane osobowe, które podałeś nam w zapytaniu, będą przetwarzane wyłącznie w celu udzielenia Ci odpowiedzi. Ewentualnie dalsze przetwarzanie Twoich danych, będzie wynikiem naszej korespondencji. Nie przekazujemy Twoich danych żadnym nieuprawnionym osobom trzecim. Siłą rzeczy Twoje dane osobowe są powierzane firmie hostingującej dla nas pocztę e-mail. Wniesienie sprzeciwu jest jednoznaczne z wycofaniem zgody na otrzymywanie newslettera portalu contentstandard.pl, informacji handlowych i marketingowych. Pełna informacja o przetwarzaniu przez nas Twoich danych osobowych i Twoich prawach z tym związanych znajduje się pod adresem: https://contentstandard.pl/polityka-prywatnosci/.
 
Mailing obsługuje freshmail