CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl. W branży marketingu i technologii od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych, później PR-owiec. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, WWF, Snickers, X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.
WZNIEŚ SWÓJ MARKETING TREŚCI NA WYŻSZY POZIOM
SZKOLENIA Z CONTENT MARKETINGU
Wyjątkowy cykl szkoleń z 5 ekspertami wyłącznie o content marketingu!
Jak efektywnie prowadzić działania content marketingowe Twojej marki?
Jak zwiększać sprzedaż Twoich usług lub produktów dzięki treściom?
Skąd wiedzieć, jakie materiały i formaty tworzyć?
Jak analizować efekty działań oraz łączyć je z sprzedażą?
Marketing treści to jedna z najczęściej wykorzystywanych strategii w komunikacji marketingowej. Korzysta z niej ponad 90% biznesów B2B i 70% firm działających w B2C. Właściwie prowadzona kampania content marketingowa buduje świadomość marki, wiąże emocjonalnie konsumenta z wartościami firmy, buduje wizerunek eksperta czy zaufanego doradcy. Wreszcie – wpływa na sprzedaż.
Jak to zrobić? Pokażemy Ci na szkoleniu
Nieważne, czy Twoja firma to właśnie startujący biznes czy przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej. Content marketing jest strategią, którą mogą zastosować wszystkie podmioty – od jednoosobowych działalności po korporacje. W każdym przypadku budżet to jedno, ale zdecydowanie najważniejsze są umiejętności i wiedza.
I tego możemy Cię nauczyć.
Nasi eksperci

Grzegorz Miłkowski
CEO ContentHouse

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk
Radca prawny & wspólnik MyLo
Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Marcin Kociuba
Strategy Manager FreshMail
Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

Albert Czajkowski
Co-founder Semanticad
Prezes zarządu w agencji Semanticad. Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami.
Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych.
Zapisz się na szkolenie
Cena biletów:
199 zł netto + VAT
Content marketing w Twojej firmie
Content marketing to jedna z najefektywniejszych strategii dotarcia do klienta biznesowego stosowana przez największe firmy B2B.
Aż 91% marketingowców w branży Business-to-Business korzysta już z content marketingu. Czyli prawdopodobnie robi to już Twoja konkurencja.
Jak ją wyprzedzić? Poznać zasady i sprawdzone metody tworzenia i dystrybucji treści, które przekonają Twoich klientów do Twojej marki i jej produktów lub usług!
Content marketing najlepiej realizuje cele związane z:
Najczęściej zadawane pytania
Do kiedy można zapisać się na szkolenie?
Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 23 kwietnia 2018 roku.
Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?
Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU) otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.
Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?
Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.
Czy wystawiacie faktury VAT?
Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.
Co otrzymam po szkoleniu?
Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, do dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.
Organizator

ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych.
Agencja ContentHouse w 2017 roku została nagrodzona dwoma prestiżowymi nagrodami:
-
-
ContentHouse wśród najlepszych agencji interaktywnych roku 2017 wg magazynu „Media & Marketing Polska”! Redakcja w raporcie “Agencje interaktywne 2017” przyznała nam wyróżnienie w kategorii „Agencja interaktywna roku: Innowacyjny model usług”. Tym samym ContentHouse znalazł się w gronie najlepszych agencji w Polsce, uzyskując jednocześnie bardzo wysokie oceny od Klientów.
-
-
Jesteśmy jednym z laureatów Medalu Europejskiego Business Centre Club!
Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club – największą w Polsce organizację zrzeszającą przedsiębiorców. Celem konkursu jest wyróżnianie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce.
Więcej informacji o nagrodach.
Masz pytania dotyczące szkolenia?
Dane organizatora:
Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków
NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143