X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

free newsletter templates powered by FreshMail
Loading...
X

SZKOLENIE
“CONTENT MARKETING DLA B2B”

Pierwsze w Polsce tego typu szkolenie!

Zastanawiasz się, jak efektywnie prowadzić działania content marketingowe w B2B? To szkolenie jest dla Ciebie!

4 obszary content marketingu omówione przez 4 ekspertów:

media firmowe, lead nurturing, SEO i RODO

Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu potrzebujesz dobrych treści. A dobrze przygotowany i odpowiednio prowadzony blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści – to ulubieniec wyszukiwarek!

Jak docierać z treściami do grupy docelowej?

Sukces treści mierzyć należy nie ich ilością, ale skutecznością dotarcia do grupy docelowej. E-mail marketing to najskuteczniejszy kanał dystrybucji treści, wyprzedza nawet social media. Jednak tworzenie skutecznych newsletterów to również sztuka.

Jak dostosować content pod wyszukiwarki?

Według Google 71% szukających rozwiązania dla swojej firmy przed dokonaniem zakupu, wyszukuje informacje w sieci. Jak poprawnie optymalizować treść pod algorytmy wyszukiwarek?

Jak zbierać leady zgodnie z prawem?

To ostatni moment, by przygotować swoją strategię content marketingową na wejście nowego rozporządzenia RODO. Jak zbierać leady, gdy udostępniasz treści typu e-book lub raport? Wyjaśnimy Ci to!

Cena biletów:

199 zł netto + VAT

Podczas szkolenia dowiesz się:

✔ jak pisać w branży b2b, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez Twoich partnerów biznesowych treści?

 

✔ skąd czerpać informacje o problemach potencjalnych klientów w sektorach b2b?

 

✔ w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych?

 

✔ jak skonstruować formularz zapisu do newslettera, który działa i motywuje do pozostawienia kontaktu biznesowego?

 

✔ jak zaplanować kampanię lead nurturingową za pomocą e-mail marketingu?

 

✔ jak wykorzystać Google Analytics do realizowania celów newsletterów?

 

✔ jak opracować strategię SEO dla content marketingu?

 

✔ jak przygotowywać treści, by maksymalizować efektywność w wyszukiwarkach?

 

✔ jak zgodnie z prawem, ale efektywnie zbierać leady za udostępniony content?

 

✔ kto jest kim i jakie ma obowiązki według RODO?

Oprócz umiejętności i wiedzy, otrzymasz również

certyfikat, potwierdzający uczestnictwo oraz dostęp do materiałów w formie elektronicznej.

Program szkolenia

10.00 – 10.20

Wprowadzenie: Content marketing w B2B – dlaczego jest taki skuteczny? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

10.20 – 11.20

Polityka redakcyjna Twojej firmy: Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady w branży B2B? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

o Tworzenie internetowych mediów firmowych w branży B2B
o Efektywne dotarcie do odbiorcy biznesowego dzięki treściom w mediach własnych
o Budowanie kontekstu dla produktów i usług w branżach B2B (przykładowe kampanie)
o Narzędzia na blogach i portalach firmowych B2B, które wspierają konwersję
o Generowanie leadów dzięki strategii redakcyjnej w branży B2B

 

11.20 – 11.45

Przerwa kawowa

 

11.45 – 12.45

Aspekty prawne content marketingu w B2B. Jak zbierać leady efektywnie, a jednocześnie zgodnie z prawem? | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo

 

o Jak zbierać leady bez check-boxów pomimo obowiązywania RODO?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Kto jest kim i jakie ma obowiązki? Właściciel marki-redakcja bloga-dostawca systemu e-mail marketingowego versus administrator-procesor-podprocesor
o RODO a śledzenie zachowań użytkowników na blogu

 

12.45 – 13.10

Przerwa kawowa

 

13:10-14:10

Strategia SEO oparta o treść: Jak zbudować przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce | Albert Czajkowski, Semanticad

 

o Jak powinien wyglądać skuteczny proces SEO w oparciu o jakościowe treści w branżach b2b
o Analiza i przygotowanie założeń strategii SEO w połączeniu z content marketingiem realizowanym w obszarze b2b
o Wdrażanie strategii SEO – na co zwracać uwagę
o Długofalowe działania związane z SEO z wykorzystaniem m.in. mediów firmowych
o Przykłady strategii SEO opartych o treść

 

14.10 – 14.35

Przerwa kawowa

 

14.35 – 15.40

Lead nurturing w content marketingu: Jak dzięki treściom prowadzić sprzedaż poprzez email marketing w B2B? | Marcin Kociuba, FreshMail

 

o Lead generation – optymalizacja bloga i formularze pod kątem zapisywania się na newsletter
o Planowanie programu powitalnego dla nowych czytelników mailingu
o Lead nurturing – techniczne i kreatywne aspekty tworzenia newslettera
o Praktyczne stosowanie celów w Google Analytics w newsletterach
o Autorespondery w odniesieniu do realizacji celów w Google Analytics

 

15.40

Zakończenie szkolenia

Nasi eksperci

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl. W branży marketingu i technologii od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych, później PR-owiec. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, WWF, Snickers, X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk szkolenie z content marketingu dla b2b

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Marcin Kociuba FreshMail szkolenie z content marketingu B2B Warszawa

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

Albert Czajkowski Semanticad szkolenie z content marketingu B2B Warszawa (1)

Albert Czajkowski

Co-founder Semanticad

Prezes zarządu w agencji Semanticad. Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami.

Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych.

Zapisz się na szkolenie

Cena biletów:

199 zł netto + VAT

Content marketing w Twojej firmie

Content marketing to jedna z najefektywniejszych strategii dotarcia do klienta biznesowego stosowana przez największe firmy B2B.

91% marketingowców w branży Business-to-Business korzysta już z content marketingu. Czyli prawdopodobnie robi to już Twoja konkurencja.

Jak ją wyprzedzić? Poznać zasady i sprawdzone metody tworzenia i dystrybucji treści, które przekonają Twoich klientów do Twojej marki i jej produktów lub usług!

Content marketing najlepiej realizuje cele związane z:

zwiększenie świadomości marki 82%
wygenerowanie leadów 83%
zwiększenie zaangażowania 81%
lead nurturing, czyli "oswajanie klienta" 66%
sprzedaż 61%
poprawa lojalności klientów 52%

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 23 kwietnia 2018 roku.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU) otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, do dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Organizator

logo_contenthouse-1500x500

ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Zajmuje się budowaniem synergii jakościowej treści tworzonej dla biznesu z nowymi technologiami, które pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe i komunikacyjne działań marketingowych.

 

Agencja ContentHouse w 2017 roku została nagrodzona dwoma prestiżowymi nagrodami:

 

    • ContentHouse wśród najlepszych agencji interaktywnych roku 2017 wg magazynu „Media & Marketing Polska”! Redakcja w raporcie “Agencje interaktywne 2017” przyznała nam wyróżnienie w kategorii „Agencja interaktywna roku: Innowacyjny model usług”. Tym samym ContentHouse znalazł się w gronie najlepszych agencji w Polsce, uzyskując jednocześnie bardzo wysokie oceny od Klientów.

 

  • Jesteśmy jednym z laureatów Medalu Europejskiego Business Centre Club!

    Medal Europejski to niekomercyjny konkurs organizowany przez Business Centre Club – największą w Polsce organizację zrzeszającą przedsiębiorców. Celem konkursu jest wyróżnianie najbardziej innowacyjnych firm w Polsce.

 

Więcej informacji o nagrodach.

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

Top

Jeśli kupisz bilet na szkolenie „Content marketing w B2B” w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

free newsletter templates powered by FreshMail