X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

free newsletter templates powered by FreshMail
Loading...
X

5 ekspertów nauczy Cię, jak sprzedawać za pomocą content marketingu!

SZKOLENIE

SKUTECZNA SPRZEDAŻ A CONTENT MARKETING

WARSZAWA, 23 PAŹDZIERNIKA 2018

Omówimy aż pięć aspektów skutecznego biznesowo content marketingu:
polityka redakcyjna, e-mail marketing, UX, SEM oraz prawo

Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu, potrzebujesz dobrych treści. A dobrze przygotowany i odpowiednio prowadzony blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści – to ulubieniec wyszukiwarek!

Jak zbierać leady zgodnie z prawem?

 

Nowe przepisy RODO to prawne wyzwanie dla firm skupiających swoje działania marketignowe wokół content marketingu i zbierania leadów. Jak poprawnie zbierać kontakty, profilować i prowadzić remarketing w sieci?

Jak poprawić czytelność treści?

 

Nie sam poziom merytoryczny treści zachęca Twoich potencjalnych do poznania Cię bliżej. W erze mobile, projekt UX na poziomie czytelności portalu jest równie ważny jak jakość tekstów.

Jak wykorzystać email marketing do sprzedaży?

 

Sukces treści mierzyć należy nie ich ilością, ale skutecznością dotarcia do grupy docelowej. E-mail marketing to najskuteczniejszy kanał dystrybucji treści, wyprzedza nawet social media. Jednak tworzenie skutecznych newsletterów i segmentacja odbiorców to również sztuka.

Jak optymalizować treści w działaniach reklamowych?

 

Bez strategii SEO nasz content nie miałby szans w wyszukiwarce Google z innymi. Jak wykorzystać potencjał treści w działaniach płatnych w sieci reklamowej Google?

Podczas szkolenia dowiesz się:

✔ jak pisać, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez odbiorców treści

 

✔ w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych

 

✔ jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu

 

✔ jak profilować i prowadzić remarketing wśród użytkowników bez popupów, zgód, ale zgodnie zgodnie z przepisami dotyczącymi ochrony danych osobowych

 

✔ jak segmentować użytkowników, aby działania e-mail marketingowe były skuteczniejsze niż zwykły newsletter

 

✔ czym jest attention ratio i jak go wykorzystać w swojej strategii e-mail marketingowej

 

✔ jak podnieść pozytywne doświadczenie użytkownika na każdym etapie lejka sprzedażowego

 

✔ jak zaprojektować serwis z dużą ilością treści, aby był czytelny i mobile-friendly

 

✔ jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści

 

✔ co zmienić w kodzie źródłowym strony, aby działania SEO były jeszcze efektywniejsze

Oprócz umiejętności i wiedzy, otrzymasz również
certyfikat, potwierdzający uczestnictwo oraz dostęp do materiałów w formie elektronicznej.

Szkolenia Content Standard objęte są akredytacją DIMAQ

dimaq
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Punktacja za udział w szkoleniu: Uczestnik – 10 pkt.

Program szkolenia

9:30-10:00

Rejestracja uczestników szkolenia

 

10:00-10:10

Wprowadzenie: Skuteczna sprzedaż a content marketing | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

10:10-11:10

Polityka redakcyjna Twojej firmy: Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

o Tworzenie internetowych mediów firmowych
o Efektywne dotarcie do odbiorcy biznesowego dzięki treściom w mediach własnych
o Budowanie kontekstu dla produktów i usług (przykładowe kampanie)
o Narzędzia na blogach i portalach firmowych, które wspierają konwersję
o Generowanie leadów dzięki strategii redakcyjnej

 

11:10-11:25

Przerwa kawowa

 

11:25-12:25

Aspekty prawne działań sprzedażowych za pomocą content marketingu | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo

 

o Jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Co zrobić, żeby baza zebrana przez dział marketingu (np. uczestników webinaru, osób które wypełniły ankiety) mogła być legalnie przekazana do działu sprzedaży w celu dalszych działań sprzedażowych?
o Lejki sprzedażowe a RODO. Kiedy przekraczamy granice profilowania, na które potrzebna jest zgoda użytkownika?
o Remarketing a prawo. Kiedy remarketing, używanie cookies czy Google Analytics wymaga zgody? Czy potrzebne są denerwujące pop-upy pytające o zgodę na cookies?

 

12:25-12:40

Przerwa kawowa

 

12:40-13:40

Co ma content do UX-a? – zaprojektuj swoje treści, by służyły czytelnikom | Piotr Kaczor, INSIGNIA

 

o Czym jest UX i dlaczego sam content w Twoich mediach firmowych się nie obroni?
o Jak zaplanować serwis branded contentowy, biorąc pod uwagę potrzeby użytkownika?
o Produkt jako część składkowa dobrego marketingu treści za pomocą mediów firmowych (skuteczna kontekstowa ekspozycja)
o Efektywne zbieranie leadów dzięki technologii wdrażanej w mediach firmowych (w tym marketing automation)
o Dodatkowe działania wspierające content marketing
o UX nie tylko na stronie, czyli myśl o użytkowniku na każdym kroku lejka sprzedażowego

 

13:40-14:30

Przerwa obiadowa

 

14:30-15:30

Jak wykorzystać i optymalizować treści w działaniach SEM? | Krzysztof Marzec, DevaGroup

 

o Jak szukać nowego potencjału w SEO i analizować słowa kluczowe?
o Jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści?
o Jak analizować konkurencję i podpatrywać najlepsze rozwiązania?
o Które elementy kodu i optymalizacji technicznej mają największy wpływ na efekty w SEO?
o Jak analizować wyniki kampanii i ocenić ich efekty?

 

15.30 – 16.30

Jak wykorzystać email marketing do sprzedaży? | Marcin Kociuba, FreshMail

 

o Jakie dane subskrybentów są kluczowe dla sprzedaży produktów online?
o Jak segmentacja odbiorców w oparciu o ich zachowania pomaga zwiększyć konwersję ze sprzedaży z maila?
o W jaki sposób przyciągnąć uwagę subskrybentów jeszcze przed otwarciem przez nich wiadomości?
o Czym jest attention ratio i dlaczego jest to kluczowy wskaźnik w sprzedaży poprzez email?
o Dlaczego mailing powinien być mobile friendly i czy to oznacza, że zawsze musi być responsywny, żeby wykorzystać go do sprzedaży?

 

16.30

Zakończenie szkolenia

Data i miejsce szkolenia

23 października 2018 | Warszawa

Godzina: 10:00-16:30

Miejsce: Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower

ul. Chłodna 51

Nasi eksperci

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl. W branży marketingu i technologii od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych, później PR-owiec. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, WWF, Snickers, X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk szkolenie z content marketingu dla b2b

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Piotr Kaczor

UX & IT Manager INSIGNIA

Pierwszą stronę internetową stworzył ponad 21 lat temu! Był szefem zespołu projektantów UX w Onet.pl oraz prowadził własny software house.Twórca legendarnego serwisu digart.pl – jednego z pierwszych serwisów społecznościowych jaki powstał w Polsce. Zajmuje się projektowaniem serwisów treściowych, produktowych czy aplikacji.

Marcin Kociuba FreshMail szkolenie z content marketingu B2B Warszawa

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

krzysztof marzec szkolenie content marketing b2b contenthouse

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

CEO DevaGroup, agencji Partner Google Premier i Google Rising Star. Trener Google Ads oraz certyfikowany specjalista Google Analytics. Sędzia European Search Awards. Autor szkoleń i artykułów oraz dwóch książek z tej tematyki, wykładowca. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, DaWanda, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF.

Zapisz się na szkolenie

Cena biletów:

299 zł netto + VAT

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Przyznano rabat za szybkie zamówienie w wysokości 5%.

Do zapłaty łącznie: zł netto + VAT

Zgody formalne

content marketing dla b2b szkolenie warszawa 27 listopada contenthouse_baner-2

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 21 października 2018 roku.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU), otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.

Partnerzy merytoryczni szkoleń Content Standard

Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni szkoleń Content Standard

e-commerce w praktyce_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
portal medialny_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
poradnik przedsiębiorcy_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
marketer plus_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
korpo voice_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
tv lider_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

Top

Jeśli kupisz bilet na jedno ze szkoleń Content Standard w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

free newsletter templates powered by FreshMail