X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

free newsletter templates powered by FreshMail
Loading...
X

SZKOLENIE
“CONTENT MARKETING DLA B2B”
W KRAKOWSKIM PARKU TECHNOLOGICZNYM

logo_3_wiersze

4 obszary content marketingu omówione przez 4 ekspertów:

media firmowe, lead nurturing, SEO i RODO

Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu potrzebujesz dobrych treści. A dobrze przygotowany i odpowiednio prowadzony blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści – to ulubieniec wyszukiwarek!

Jak docierać z treściami do grupy docelowej?

Sukces treści mierzyć należy nie ich ilością, ale skutecznością dotarcia do grupy docelowej. E-mail marketing to najskuteczniejszy kanał dystrybucji treści, wyprzedza nawet social media. Jednak tworzenie skutecznych newsletterów to również sztuka.

Jak dostosować content pod wyszukiwarki?

Według Google 71% szukających rozwiązania dla swojej firmy przed dokonaniem zakupu, wyszukuje informacje w sieci. Jak poprawnie optymalizować treść pod algorytmy wyszukiwarek?

Jak zbierać leady zgodnie z prawem?

To ostatni moment, by przygotować swoją strategię content marketingową na wejście nowego rozporządzenia RODO. Jak zbierać leady, gdy udostępniasz treści typu e-book lub raport? Wyjaśnimy Ci to!

Podczas szkolenia dowiesz się:

✔ jak pisać w branży b2b, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez Twoich partnerów biznesowych treści?

 

✔ skąd czerpać informacje o problemach potencjalnych klientów w sektorach b2b?

 

✔ w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych?

 

✔ jak skonstruować formularz zapisu do newslettera, który działa i motywuje do pozostawienia kontaktu biznesowego?

 

✔ jak zaplanować kampanię lead nurturingową za pomocą e-mail marketingu?

 

✔ jak wykorzystać Google Analytics do realizowania celów newsletterów?

 

✔ jak opracować strategię SEO dla content marketingu?

 

✔ jak przygotowywać treści, by maksymalizować efektywność w wyszukiwarkach?

 

✔ jak zgodnie z prawem, ale efektywnie zbierać leady za udostępniony content?

 

✔ kto jest kim i jakie ma obowiązki według RODO?

Oprócz umiejętności i wiedzy, otrzymasz również
certyfikat, potwierdzający uczestnictwo oraz dostęp do materiałów w formie elektronicznej.

Program szkolenia

10.00 – 10.20

Wprowadzenie: Content marketing w B2B – dlaczego jest taki skuteczny? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

10.20 – 11.20

Polityka redakcyjna Twojej firmy: Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady w branży B2B? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse

 

o Tworzenie internetowych mediów firmowych w branży B2B
o Efektywne dotarcie do odbiorcy biznesowego dzięki treściom w mediach własnych
o Budowanie kontekstu dla produktów i usług w branżach B2B (przykładowe kampanie)
o Narzędzia na blogach i portalach firmowych B2B, które wspierają konwersję
o Generowanie leadów dzięki strategii redakcyjnej w branży B2B

 

11.20 – 11.45

Przerwa kawowa

 

11.45 – 12.45

Aspekty prawne content marketingu w B2B. Jak zbierać leady efektywnie, a jednocześnie zgodnie z prawem? | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo

 

o Jak zbierać leady bez check-boxów pomimo obowiązywania RODO?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Kto jest kim i jakie ma obowiązki? Właściciel marki-redakcja bloga-dostawca systemu e-mail marketingowego versus administrator-procesor-podprocesor
o RODO a śledzenie zachowań użytkowników na blogu

 

12.45 – 13.10

Przerwa kawowa

 

13:10-14:10

Strategia SEO oparta o treść: Jak zbudować przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce | Albert Czajkowski, Semanticad

 

o Jak powinien wyglądać skuteczny proces SEO w oparciu o jakościowe treści w branżach b2b
o Analiza i przygotowanie założeń strategii SEO w połączeniu z content marketingiem realizowanym w obszarze b2b
o Wdrażanie strategii SEO – na co zwracać uwagę
o Długofalowe działania związane z SEO z wykorzystaniem m.in. mediów firmowych
o Przykłady strategii SEO opartych o treść

 

14.10 – 14.35

Przerwa kawowa

 

14.35 – 15.40

Lead nurturing w content marketingu: Jak dzięki treściom prowadzić sprzedaż poprzez email marketing w B2B? | Marcin Kociuba, FreshMail

 

o Lead generation – optymalizacja bloga i formularze pod kątem zapisywania się na newsletter
o Planowanie programu powitalnego dla nowych czytelników mailingu
o Lead nurturing – techniczne i kreatywne aspekty tworzenia newslettera
o Praktyczne stosowanie celów w Google Analytics w newsletterach
o Autorespondery w odniesieniu do realizacji celów w Google Analytics

 

15.40

Zakończenie szkolenia

Data i miejsce szkolenia

26 kwietnia 2018 | Kraków

Godzina: 10.00 - 15.40

Miejsce: Krakowski Park Technologiczny

ul. Podole 60 (Czerwone Maki)

Nasi eksperci

Grzegorz Miłkowski

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

CEO w agencji full service content marketing – ContentHouse. Redaktor naczelny portalu SOCIALPRESS.pl. W branży marketingu i technologii od 2006 roku. Początkowo jako dziennikarz mediów branżowych, później PR-owiec. Realizował projekty m.in. dla takich marek, jak: Bosch, Siemens, Konica Minolta, WWF, Snickers, X-lander, Mercedes, Oshee, Intersport, BohoBoco, Grupa PSB, Mrówka.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk szkolenie z content marketingu dla b2b

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Marcin Kociuba FreshMail szkolenie z content marketingu B2B Warszawa

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

Albert Czajkowski Semanticad szkolenie z content marketingu B2B Warszawa (1)

Albert Czajkowski

Co-founder Semanticad

Prezes zarządu w agencji Semanticad. Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami.

Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych.

Zapisz się na szkolenie

Cena biletów:

199 zł netto + VAT

Formularz rejestracyjny:

Dane uczestników

Zgłoszenie dla:
?

Numer telefonu uczestnika potrzebny jest nam do przekazywania informacji organizacyjnych, ważnych komunikatów czy przesłania linku do pobrania aplikacji konferencyjnej. Jeżeli chcesz, możesz to pole pozostawić puste, jednak wówczas mogą Ci umknąć ważne wiadomości od organizatorów.

Wybierz swój bilet

Dane zamawiającego

Wybierz rodzaj płatności

Przyznano rabat za szybkie zamówienie w wysokości 5%.

Do zapłaty łącznie: zł netto + VAT

Zgody formalne

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 23 kwietnia 2018 roku.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU) otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

Top

Jeśli kupisz bilet na szkolenie „Content marketing w B2B” w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

free newsletter templates powered by FreshMail