Jakie stra­te­gie pozwa­lają zwięk­szyć sprze­daż online i jed­no­cze­śnie ogra­ni­czyć koszty? Na to pyta­nie odpo­wie­dzą eks­perci i praktycy podczas kon­fe­ren­cji RZEcom­merce, która odbę­dzie się 6 marca 2025 roku w Rze­szo­wie.

To wyda­rze­nie, które ma szansę stać się obo­wiąz­ko­wym punk­tem w kalen­da­rzu każ­dego, kto sprze­daje online, pro­wa­dzi mar­ket­place lub dostar­cza usługi dla e-biznesu. Orga­ni­za­to­rzy sta­wiają na prak­tyczną wie­dzę, kon­kretne stra­te­gie i networ­king, który otwiera drzwi do nowych moż­li­wo­ści bizne­so­wych.

Uczest­nicy mogą liczyć na ponad 30 pre­lek­cji i warsz­ta­tów pro­wa­dzo­nych przez doświad­czo­nych spe­cja­li­stów, któ­rzy od lat roz­wi­jają e-com­merce w Pol­sce i za gra­nicą. Wśród nich znajdą się eks­perci od pri­cingu, auto­ma­ty­za­cji mar­ke­tingu, opty­ma­li­za­cji logi­styki oraz sku­tecz­nej sprze­daży na mar­ket­place’ach i, przede wszyst­kim, wła­ści­ciele oraz mana­ge­ro­wie skle­pów inter­ne­to­wych.

Hasło kon­fe­ren­cji – „Zmniejsz koszty, zwiększ zyski” – dosko­nale oddaje jej cel: dostar­czyć uczest­ni­kom gotowe roz­wią­za­nia, które pozwolą im pro­wa­dzić e-sklepy bar­dziej efek­tyw­nie i tak, by zara­biać wię­cej.

Jed­nak RZEcom­merce to nie tylko dawka wie­dzy, ale rów­nież oka­zja do wymiany doświad­czeń, roz­mów z prak­ty­kami i nawią­za­nia war­to­ścio­wych kon­tak­tów. Orga­ni­za­to­rzy zapew­niają mode­ro­wany networ­king, dzięki czemu uczest­ni­kom dużo łatwiej będzie nawią­zać bizne­sowe rela­cje.

Prze­ło­mowe wyda­rze­nie na bizne­sowej mapie Pol­ski

Trzy dyna­miczne sceny, pełne wie­dzy wprost od doświad­czo­nych eks­per­tów i prak­ty­ków e-com­merce, na któ­rych poru­szone zostaną klu­czowe i aktu­alne tematy. Od opty­ma­li­za­cji kosz­tów logi­stycz­nych, usta­la­nia cen, ana­li­tyki, wyko­rzy­sta­nia AI oraz auto­ma­ty­za­cji mar­ke­tingu po cyber­bez­pie­czeń­stwo czy prze­pa­lone budżety – w myśl domeny, że błędy uczą nas nie mniej niż sku­cesy.

Nie zabrak­nie też czasu, by pochy­lić się nad mind­se­tem sku­tecz­nego wła­ści­ciela e-com­merce, kwe­stiach zwią­za­nych z moty­wa­cją, stre­sem.

Na sce­nach RZEcom­merce pojawi się ponad 30 eks­per­tów – prak­ty­ków, któ­rzy od lat z suk­ce­sem roz­wi­jają firmy w e-han­dlu. Każdy z nich podzieli się swo­imi stra­te­giami i narzę­dziami, które real­nie uła­twiają ska­lo­wa­nie biznesu. Uczest­nicy kon­fe­ren­cji poznają histo­rie bar­dzo róż­nych bizne­sów – lokal­nych przed­się­biorstw, e-com­merce’ów zbu­do­wa­nych na sil­nych mar­kach oso­bi­stych czy wyska­lo­wanych firm o przy­cho­dach rzędu 100 mln zł rocz­nie.

RZEcom­merce to także prze­strzeń do inspi­ru­ją­cych spo­tkań. Inten­sywny, mode­ro­wany networ­king pozwoli na wymianę doświad­czeń, zdo­by­cie war­to­ścio­wych kon­tak­tów i nawią­za­nie owoc­nych współ­prac.

Dla wszyst­kich uczest­ni­ków, któ­rzy chcie­liby skon­sul­to­wać kon­kretne pro­blemy, z któ­rymi zma­gają się, pro­wa­dząc swoje sklepy online, orga­ni­za­to­rzy przy­go­to­wali wyjąt­kową strefę expo. Jest to miej­sce, w któ­rym eks­perci zaj­mu­jący się róż­nymi gałę­ziami e-com­merce będą dostępni i gotowi, by pomóc, dora­dzić czy prze­ana­li­zo­wać z roz­mówcami ich sytu­acje.

Wisienką na tor­cie naj­pew­niej będzie kon­kurs dla uczest­ni­ków RZEcom­merce, w któ­rym do wygra­nia jest aż 100 tys. zł, w tym 50 tys. w gotówce i dru­gie tyle w usłu­gach i bonu­sach wspie­ra­ją­cych roz­wój biznesu. To nie lada gratka dla wszyst­kich osób marzą­cych o zbu­do­wa­niu sil­nego e-com­merce’u.

Dla kogo jest RZEcom­merce?

RZEcom­merce to wyda­rze­nie dla każ­dego, kto chce roz­wi­jać sprze­daż online i zwięk­szać zyski. Wła­ści­ciele i mene­dże­ro­wie skle­pów inter­ne­to­wych poznają stra­te­gie zwięk­sza­nia marży oraz sku­tecz­nej pro­mo­cji swo­ich pro­duk­tów w coraz bar­dziej kon­ku­ren­cyj­nym śro­do­wi­sku. Sprze­dawcy na mar­ket­place’ach dowie­dzą się, jak wyróż­nić się na tle tysięcy ofert i wyko­rzy­stać spraw­dzone tech­niki sprze­dażowe, by zwięk­szyć swoją widocz­ność i wyniki. Z kolei dostawcy usług dla e-com­merce zdo­będą prak­tyczną wie­dzę, jak jesz­cze lepiej wspie­rać swo­ich klien­tów w osią­ga­niu wyż­szej kon­wer­sji i więk­szych przy­cho­dów.

RZEcom­merce: pre­le­genci i tematy

Pro­gram kon­fe­ren­cji został uło­żony tak, by poru­szyć naj­waż­niej­sze kwe­stie, z jakimi mie­rzą się wła­ści­ciele skle­pów inter­ne­to­wych – od tech­no­lo­gii i mar­ke­tingu, przez stra­te­gię i opty­ma­li­za­cję kosz­tów, aż po prawne aspekty sprze­daży online. To wyda­rze­nie, które nie tylko dostar­czy inspi­ra­cji, ale przede wszyst­kim prak­tycz­nych wska­zó­wek, dzięki któ­rym Twój biznes może rosnąć szyb­ciej i efek­tyw­niej.

Sztuczna inte­li­gen­cja i auto­ma­ty­za­cje to klu­czowe narzę­dzia dla e-com­merce – Michał Sadow­ski pokaże, jak AI napę­dza wzrost nawet o 35% rocz­nie, a Seba­stian Suma omówi, jak auto­ma­ty­zo­wać pro­cesy sprze­dażowe i mar­ke­tin­gowe. O sku­tecz­nym zarzą­dza­niu cenami i zwięk­sza­niu marży opo­wie Krzysz­tof Szysz­kie­wicz, a Olga Wil­czyń­ska przepro­wa­dzi warsz­tat o two­rze­niu opi­sów pro­duk­tów, które fak­tycz­nie sprze­dają. Pau­lina Pytel wyja­śni, jak wyko­rzy­stać TikToka do gene­ro­wa­nia sprze­daży, a Paweł Chod­kie­wiczKamil Czaja i podzielą się stra­te­giami na eks­pan­sję na nowe kanały dys­try­bu­cji. Pau­lina Wie­sio­łek wskaże naj­więk­sze błędy w e-mail mar­ke­tingu, nato­miast Wero­nika Bazar­nik pod­po­wie, jak budo­wać markę przy ogra­ni­czo­nym budże­cie.

Aspekty prawne, bez­pie­czeń­stwo i opty­ma­li­za­cja kosz­tów to kolejne wyzwa­nia e-com­merce – Mate­usz Ostrowski i Jakub Scha­bow­ski pomogą uczest­ni­kom zro­zu­mieć ryzyka prawne i spo­soby ich uni­ka­nia. Kamil Porem­biń­ski wyja­śni, czy cybe­ra­taki to realne zagro­że­nie dla skle­pów inter­ne­to­wych. Woj­tek Woź­nica wskaże, gdzie w e-com­merce ucie­kają pie­nią­dze, a Sła­wek Mokrzycki pod­po­wie, które metryki naj­le­piej śle­dzić, by zwięk­szać sprze­daż.

Na RZEcom­merce wystą­pią rów­nież m.in.: Agnieszka Pala, Monika Sałek, Jerk Kule­wicz, Seba­stian Horoszko, Mar­cin Lipiec, Woj­ciech Szy­mań­ski, Kuba Mły­nar­ski, Daniel Borys, Filip Tkacz, Woj­ciech Telenga i wielu innych, w tym sami orga­ni­za­to­rzy wyda­rze­nia: Nata­lia Nie­tup­ska, Łukasz Bis i Rafał Pia­secki.

„Zmniejsz koszty, zwiększ zyski” w RZEszo­wie

Hasło prze­wod­nie RZEcom­merce jasno wska­zuje na cel kon­fe­ren­cji – dostar­cze­nie uczest­ni­kom kon­kret­nych, spraw­dzo­nych stra­te­gii, które pozwolą roz­wi­nąć e-sklep bez nadmier­nego podno­sze­nia wydat­ków. Jed­nak miej­sce kon­fe­ren­cji, rów­nież nie jest przy­pad­kowe.

Rze­szów od lat przy­ciąga przed­się­bior­ców i inno­wa­to­rów z całej Pol­ski. Orga­ni­zu­jąc RZEcom­merce, chcemy poka­zać, że mia­sto jest gotowe wspie­rać roz­wój biznesu inter­ne­to­wego na każ­dym eta­pie. Wie­rzymy, że wie­dza eks­per­tów i mocny networ­king pomogą uczest­ni­kom w osią­ga­niu jesz­cze lep­szych wyni­ków sprze­dażowych” – pod­kre­śla Łukasz Bis, wspó­łor­ga­ni­za­tor RZEcom­merce, znany z kul­to­wej kon­fe­ren­cji Inter­ne­tBeta, która każ­dego roku ścią­gała do Rze­szowa całą pol­ską branżę online.

Naj­lep­sza cena bile­tów – ogra­ni­czona pula

Sprze­daż bile­tów trwa, a do dys­po­zy­cji uczest­ni­ków jest limi­to­wana pula wej­śció­wek w naj­lep­szej cenie. Orga­ni­za­to­rzy zachę­cają do szyb­kiego zakupu, zanim stawki wzro­sną, a miej­sca zostaną wyprze­dane.

RZEcom­merce:

Wię­cej szcze­gó­łów oraz pełną agendę kon­fe­ren­cji można zna­leźć na ofi­cjal­nej stro­nie RZEcom­merce: https://rzecom­merce.pl/rzecom­merce/.

O RZEcom­merce
RZEcom­merce to nowa ini­cja­tywa mająca na celu dostar­cze­nie rze­tel­nej wie­dzy i sku­tecz­nych narzę­dzi do roz­woju e-biznesu. Wspie­ra­jąc przed­się­bior­ców, mene­dże­rów i sprze­daw­ców w obsza­rze e-com­merce, kon­fe­ren­cja sta­wia na prak­tykę, spraw­dzo­nych eks­per­tów oraz inten­sywny networ­king. Orga­ni­za­to­rem jest Orange West Sp. z o. o.

Content Standard jest patronem medialnym wydarzenia.