9:30-10:00
Rejestracja uczestników szkolenia
10:00-10:10
Wprowadzenie: Content marketing dla B2B – dlaczego jest taki skuteczny? | Michał Grzebyk, ContentHouse
10:10-11:10
Marketing treści dla B2B: Jak budować silne media własne i wspierać dział sprzedaży? | Michał Grzebyk, ContentHouse
o Media własne. Czym są? Jak je planować i budować? Jak z nich korzystać w realiach B2B?
o Identyfikacja i dotarcie do właściwego odbiorcy – tworzenie person komunikacji
o Rola strategii w content marketingu
o Przygotowanie działu sprzedaży na wdrożenie marketingu treści w ramach customer journey
o Rozwiązania techniczne, pozwalające na efektywne generowanie leadów sprzedażowych
11:10-11:25
Przerwa kawowa
11:25-12:25
Aspekty prawne content marketingu dla B2B. Jak zbierać leady efektywnie, a jednocześnie zgodnie z prawem? | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo
o Czy zbieranie leadów B2B czymś różni się od B2C?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Jak legalnie wysyłać content do swoich klientów w celu nakłonienia do kolejnych zakupów?
o RODO a śledzenie zachowań użytkowników na blogu (Google Analytics, remarketing)
12:25-12:40
Przerwa kawowa
12:40-13:40
Strategia SEO oparta o treść: Jak zbudować przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce | Albert Czajkowski, Semanticad
o Jak powinien wyglądać skuteczny proces SEO w oparciu o jakościowe treści w branżach B2B
o Analiza i przygotowanie założeń strategii SEO w połączeniu z content marketingiem realizowanym w obszarze B2B
o Wdrażanie strategii SEO – na co zwracać uwagę
o Długofalowe działania związane z SEO z wykorzystaniem m.in. mediów firmowych
o Przykłady strategii SEO opartych o treść
13:40-14:30
Przerwa obiadowa
14:30-15:30
Analiza efektów w content marketingu: Jak sprawdzić, które treści angażują i sprzedają? | Mateusz Muryjas, Analityczny
o Na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektów content marketingu i jak zbierać poprawne dane?
o Skąd czerpać informacje o czytelnikach i jak je dobrze rozumieć?
o Jak wyznaczyć cele i na jakie wskaźniki zwrócić uwagę w strategii contentowej?
o W jaki sposób analizować skuteczność publikowanych treści?
o Jak wykorzystać w praktyce narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, czy Hotjar do oceny efektów marketingu treści?
15:30-16:30
Lead nurturing w content marketingu: Jak dzięki treściom prowadzić sprzedaż poprzez email marketing dla B2B? | Marcin Kociuba, FreshMail
o Lead generation – optymalizacja bloga i formularze pod kątem zapisywania się na newsletter
o Planowanie programu powitalnego dla nowych czytelników mailingu
o Lead nurturing – techniczne i kreatywne aspekty tworzenia newslettera
o Praktyczne stosowanie celów w Google Analytics w newsletterach
o Autorespondery w odniesieniu do realizacji celów w Google Analytics
16:30
Zakończenie szkolenia