Loading...
X

O tym, jak Dell podniósł swoje dochody o 109% dzięki… GIF-owi.

źródło: Public Domain

źródło: Public Domain

Najlepszym dowodem na to, że email marketing to nadal świetne narzędzie content marketingowe, a mailingi nigdzie się nie wybierają, jest przykład firmy Dell, która dzięki odrobinie kreatywności zwiększyła swoje dochody o ponad 100%.

Ultrabook Dell XPS, to laptop, który w ciągu kilku sekund można zmienić w tablet. To również urządzenie, dzięki któremu firma zarobiła bardzo dużo pieniędzy.

via GIPHY

Wszystko za sprawą kreatywnego mailingu, którego częścią było oczywiście atrakcyjne przedstawienie produktu, zapewniające jak największą sprzedaż. Jako, że nowy Dell był zupełnie innym produktem niż wszystkie dostępne na rynku, firmie ciężko było określić potencjalną grupę odbiorców.

via GIPHY

Wiedząc jednak, że większość konsumentów i użytkowników sieci jest dziś wzrokowcami, strategia marki oparła się więc na przekazie wizualnym. Ale jak pokazać zamieniający się laptop w tablet? Proste – za pomocą dostępnego tutaj GIF-a. Krótki, kilkusekundowy GIF, podbił serca nie tylko osób decyzyjnych Della, ale również odbiorców mailingów, którzy bardzo szybko zdecydowali się na zakup produktu.

Rezultaty

Firma zaliczyła spory wzrost wielu wskaźników, w tym Open Rate o 6% czy Click Rate o ponad 40%,. Konwersja wzrosła o 103%, a zyski firmy aż o 109%.

via GIPHY

Firmie spodobały się do tego stopnia powyższe statystyki, że już zapowiedziała o tym, że znalazła sposób na pozyskiwanie nowych klientów – używanie animacji. David Sierk, strateg z Della ma interesujący plan, co do dalszej działalności emailowej firmy. „Chcemy mieć pewność, że dostarczany przez nas content do konsumentów był nie tylko ciekawy, ale i angażujący. Chemy, aby użytkownicy w niego klikali i z ekscytacją czekali na kolejne maile od nas”. Życzymy powodzenia i z niecierpliwością czekamy na kolejne przykłady świetnego contentu wizualnego.

 

 

Top

free newsletter templates powered by FreshMail