X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

free newsletter templates powered by FreshMail
Loading...
X

SZKOLENIE
CONTENT MARKETING DLA B2B

WARSZAWA, 27 LISTOPADA 2018

5 obszarów content marketingu omówione przez 5 ekspertów:

media firmowe, lead nurturing, SEO, prawo i analityka.

Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu, potrzebujesz dobrych treści. A dobrze przygotowany i odpowiednio prowadzony blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści to ulubieniec wyszukiwarek!

Jak docierać z treściami do grupy docelowej?

Sukces treści mierzyć należy nie ich ilością, ale skutecznością dotarcia do grupy docelowej. E-mail marketing to najskuteczniejszy kanał dystrybucji treści, wyprzedza nawet social media. Jednak tworzenie skutecznych newsletterów to również sztuka.

Jak dostosować content pod wyszukiwarki?

Według Google 71% szukających rozwiązania dla swojej firmy przed dokonaniem zakupu wyszukuje informacje w sieci. Jak poprawnie optymalizować treść pod algorytmy wyszukiwarek?

Jak zbierać leady zgodnie z prawem?

Nowe przepisy RODO to prawne wyzwanie dla firm skupiających swoje działania marketignowe wokół content marketingu i zbierania leadów. Jak legalnie wysyłać newslettery, jak śledzić użytkowników w sieci z poszanowaniem ich praw?

Jak analizować efekty w content marketingu?

Content Is King, Distribution Is Queen – stwierdzenie z 2013 roku jest wciąż aktualne, jednak dziś na pierwszy plan zaczyna wysuwać się jeszcze jedna członkini królewskiej rodziny – analityka, która przyjmuje rolę księżniczki. To dzięki niej możemy oceniać efekty naszych działań contentowych i mierzyć skuteczność osiąganych celów.

Podczas szkolenia dowiesz się:

✔ jak pisać w B2B, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez Twoich partnerów biznesowych treści

 

✔ skąd czerpać informacje o problemach potencjalnych klientów z różnych sektorów B2B

 

✔ w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych

 

✔ jak skonstruować formularz zapisu do newslettera, który działa i motywuje do pozostawienia kontaktu biznesowego

 

✔ jak zaplanować kampanię lead nurturingową za pomocą e-mail marketingu

 

✔ jak wykorzystać Google Analytics do realizowania celów newsletterów

 

✔ jak opracować strategię SEO dla content marketingu

 

✔ jak przygotowywać treści, by maksymalizować efektywność w wyszukiwarkach

 

✔ jak zgodnie z prawem, ale efektywnie, zbierać leady za udostępniony content

 

✔ jak legalnie wysyłać content do swoich klientów

 

✔ w jaki sposób analizować skuteczność publikowanych treści

 

✔ jak zbierać poprawne dane

Oprócz umiejętności i wiedzy, otrzymasz również
certyfikat, potwierdzający uczestnictwo oraz dostęp do materiałów w formie elektronicznej.

Szkolenia Content Standard objęte są akredytacją DIMAQ

dimaq

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Punktacja za udział w szkoleniu: Uczestnik – 10 pkt.

Program szkolenia

9:30-10:00

Rejestracja uczestników szkolenia

 

10:00-10:10

Wprowadzenie: Content marketing w B2B – dlaczego jest taki skuteczny? | Michał Grzebyk, ContentHouse

 

10:10-11:10

Marketing treści w B2B: Jak budować silne media własne i wspierać dział sprzedaży? | Michał Grzebyk, ContentHouse

 

o Media własne. Czym są? Jak je planować i budować? Jak z nich korzystać w realiach B2B?
o Identyfikacja i dotarcie do właściwego odbiorcy – tworzenie person komunikacji
o Rola strategii w content marketingu
o Przygotowanie działu sprzedaży na wdrożenie marketingu treści w ramach customer journey
o Rozwiązania techniczne, pozwalające na efektywne generowanie leadów sprzedażowych

 

11:10-11:25

Przerwa kawowa

 

11:25-12:25

Aspekty prawne content marketingu w B2B. Jak zbierać leady efektywnie, a jednocześnie zgodnie z prawem? | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo

 

o Czy zbieranie leadów B2B czymś różni się od B2C?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Jak legalnie wysyłać content do swoich klientów w celu nakłonienia do kolejnych zakupów?
o RODO a śledzenie zachowań użytkowników na blogu (Google Analytics, remarketing)

 

12:25-12:40

Przerwa kawowa

 

12:40-13:40

Strategia SEO oparta o treść: Jak zbudować przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce | Albert Czajkowski, Semanticad

 

o Jak powinien wyglądać skuteczny proces SEO w oparciu o jakościowe treści w branżach B2B
o Analiza i przygotowanie założeń strategii SEO w połączeniu z content marketingiem realizowanym w obszarze B2B
o Wdrażanie strategii SEO – na co zwracać uwagę
o Długofalowe działania związane z SEO z wykorzystaniem m.in. mediów firmowych
o Przykłady strategii SEO opartych o treść

 

13:40-14:30

Przerwa obiadowa

 

14:30-15:30

Analiza efektów w content marketingu: jak sprawdzić, które treści angażują i sprzedają? | Mateusz Muryjas, Analityczny

 

o Na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektów content marketingu i jak zbierać poprawne dane?
o Skąd czerpać informacje o czytelnikach i jak je dobrze rozumieć?
o Jak wyznaczyć cele i na jakie wskaźniki zwrócić uwagę w strategii contentowej?
o W jaki sposób analizować skuteczność publikowanych treści?
o Jak wykorzystać w praktyce narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, czy Hotjar do oceny efektów marketingu treści?

 

15:30-16:30

Lead nurturing w content marketingu: Jak dzięki treściom prowadzić sprzedaż poprzez email marketing w B2B? | Marcin Kociuba, FreshMail

 

o Lead generation – optymalizacja bloga i formularze pod kątem zapisywania się na newsletter
o Planowanie programu powitalnego dla nowych czytelników mailingu
o Lead nurturing – techniczne i kreatywne aspekty tworzenia newslettera
o Praktyczne stosowanie celów w Google Analytics w newsletterach
o Autorespondery w odniesieniu do realizacji celów w Google Analytics

 

16:30

Zakończenie szkolenia

Data i miejsce szkolenia

27 listopada 2018 | Warszawa

Godzina: 10:00-16:30

Miejsce: Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower

ul. Chłodna 51

Nasi eksperci

Michał Grzebyk

PR&Content Marketing Manager

Swoją wiedzę o języku oraz komunikacji przekuwa na realne działania biznesowe dla klientów w działaniach PR i content marketingowych. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek oraz dba o kontakty z mediami, by otaczać firmy kompleksową obsługą na polu marketingu treści.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk szkolenie z content marketingu dla b2b

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Mateusz Muryjas

CEO Analityczny

Analitykę traktuje jak przyprawę, która nadaje właściwego smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom wyznaczać cele, mierzyć konwersje i rozumieć zachowania użytkowników w internecie. Uczy, jak podejmować lepsze decyzje w oparciu o zrozumienie posiadanych danych.

Marcin Kociuba FreshMail szkolenie z content marketingu B2B Warszawa

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

Albert Czajkowski

Co-founder Semanticad

Prezes zarządu w agencji Semanticad. Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami.

Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych.

Zapisz się na szkolenie

Cena biletów:

299 zł netto + VAT

Rejestracja na szkolenie rozpocznie się wkrótce.

Skuteczna sprzedaża content marketing 23 października warszawa_baner

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 25 listopada 2018 roku.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU), otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.

Partnerzy merytoryczni szkoleń Content Standard

Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni szkoleń Content Standard

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

Top

Jeśli kupisz bilet na szkolenie „Content marketing a skuteczna sprzedaż” w ciągu

:

oraz zapłacisz przez PayU, otrzymasz dodatkowy rabat w wysokości 5%.

free newsletter templates powered by FreshMail