SZKOLENIE CONTENT MARKETING DLA B2B WARSZAWA, 27 LISTOPADA 2018

5 obszarów content marketingu omówione przez 5 ekspertów:

media firmowe, lead nurturing, SEO, prawo i analityka.

Jak tworzyć treści, które sprzedają w internecie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu, potrzebujesz dobrych treści. A dobrze przygotowany i odpowiednio prowadzony blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści to ulubieniec wyszukiwarek!

Jak docierać z treściami do grupy docelowej?

Sukces treści mierzyć należy nie ich ilością, ale skutecznością dotarcia do grupy docelowej. E-mail marketing to najskuteczniejszy kanał dystrybucji treści, wyprzedza nawet social media. Jednak tworzenie skutecznych newsletterów to również sztuka.

Jak dostosować content pod wyszukiwarki?

Według Google 71% szukających rozwiązania dla swojej firmy przed dokonaniem zakupu wyszukuje informacje w sieci. Jak poprawnie optymalizować treść pod algorytmy wyszukiwarek?

Jak zbierać leady zgodnie z prawem?

Nowe przepisy RODO to prawne wyzwanie dla firm skupiających swoje działania marketignowe wokół content marketingu i zbierania leadów. Jak legalnie wysyłać newslettery, jak śledzić użytkowników w sieci z poszanowaniem ich praw?

Jak analizować efekty w content marketingu?

Content Is King, Distribution Is Queen – stwierdzenie z 2013 roku jest wciąż aktualne, jednak dziś na pierwszy plan zaczyna wysuwać się jeszcze jedna członkini królewskiej rodziny – analityka, która przyjmuje rolę księżniczki. To dzięki niej możemy oceniać efekty naszych działań contentowych i mierzyć skuteczność osiąganych celów.

Podczas szkolenia dowiesz się:

✔ jak pisać dla B2B, by nie tworzyć tekstu reklamowego, a pożądane przez Twoich partnerów biznesowych treści

 

✔ skąd czerpać informacje o problemach potencjalnych klientów z różnych sektorów B2B

 

✔ w jakie narzędzia wyposażyć Twoje media firmowe, by skutecznie mierzyć konwersję z działań content marketingowych

 

✔ jak skonstruować formularz zapisu do newslettera, który działa i motywuje do pozostawienia kontaktu biznesowego

 

✔ jak zaplanować kampanię lead nurturingową za pomocą e-mail marketingu

 

✔ jak wykorzystać Google Analytics do realizowania celów newsletterów

 

✔ jak opracować strategię SEO dla content marketingu

 

✔ jak przygotowywać treści, by maksymalizować efektywność w wyszukiwarkach

 

✔ jak zgodnie z prawem, ale efektywnie, zbierać leady za udostępniony content

 

✔ jak legalnie wysyłać content do swoich klientów

 

✔ w jaki sposób analizować skuteczność publikowanych treści

 

✔ jak zbierać poprawne dane

Oprócz umiejętności i wiedzy, otrzymasz również certyfikat, potwierdzający uczestnictwo oraz dostęp do materiałów w formie elektronicznej.

Szkolenia Content Standard objęte są akredytacją DIMAQ

Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Punktacja za udział w szkoleniu: Uczestnik – 10 pkt.

Program szkolenia

9:30-10:00

Rejestracja uczestników szkolenia

 

10:00-10:10

Wprowadzenie: Content marketing dla B2B – dlaczego jest taki skuteczny? | Michał Grzebyk, ContentHouse

 

10:10-11:10

Marketing treści dla B2B: Jak budować silne media własne i wspierać dział sprzedaży? | Michał Grzebyk, ContentHouse

 

o Media własne. Czym są? Jak je planować i budować? Jak z nich korzystać w realiach B2B?
o Identyfikacja i dotarcie do właściwego odbiorcy – tworzenie person komunikacji
o Rola strategii w content marketingu
o Przygotowanie działu sprzedaży na wdrożenie marketingu treści w ramach customer journey
o Rozwiązania techniczne, pozwalające na efektywne generowanie leadów sprzedażowych

 

11:10-11:25

Przerwa kawowa

 

11:25-12:25

Aspekty prawne content marketingu dla B2B. Jak zbierać leady efektywnie, a jednocześnie zgodnie z prawem? | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo

 

o Czy zbieranie leadów B2B czymś różni się od B2C?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Jak legalnie wysyłać content do swoich klientów w celu nakłonienia do kolejnych zakupów?
o RODO a śledzenie zachowań użytkowników na blogu (Google Analytics, remarketing)

 

12:25-12:40

Przerwa kawowa

 

12:40-13:40

Strategia SEO oparta o treść: Jak zbudować przewagę nad konkurencją w wyszukiwarce | Albert Czajkowski, Semanticad

 

o Jak powinien wyglądać skuteczny proces SEO w oparciu o jakościowe treści w branżach B2B
o Analiza i przygotowanie założeń strategii SEO w połączeniu z content marketingiem realizowanym w obszarze B2B
o Wdrażanie strategii SEO – na co zwracać uwagę
o Długofalowe działania związane z SEO z wykorzystaniem m.in. mediów firmowych
o Przykłady strategii SEO opartych o treść

 

13:40-14:30

Przerwa obiadowa

 

14:30-15:30

Analiza efektów w content marketingu: Jak sprawdzić, które treści angażują i sprzedają? | Mateusz Muryjas, Analityczny

 

o Na co zwracać uwagę przy mierzeniu efektów content marketingu i jak zbierać poprawne dane?
o Skąd czerpać informacje o czytelnikach i jak je dobrze rozumieć?
o Jak wyznaczyć cele i na jakie wskaźniki zwrócić uwagę w strategii contentowej?
o W jaki sposób analizować skuteczność publikowanych treści?
o Jak wykorzystać w praktyce narzędzia analityczne takie jak Google Analytics, czy Hotjar do oceny efektów marketingu treści?

 

15:30-16:30

Lead nurturing w content marketingu: Jak dzięki treściom prowadzić sprzedaż poprzez email marketing dla B2B? | Marcin Kociuba, FreshMail

 

o Lead generation – optymalizacja bloga i formularze pod kątem zapisywania się na newsletter
o Planowanie programu powitalnego dla nowych czytelników mailingu
o Lead nurturing – techniczne i kreatywne aspekty tworzenia newslettera
o Praktyczne stosowanie celów w Google Analytics w newsletterach
o Autorespondery w odniesieniu do realizacji celów w Google Analytics

 

16:30

Zakończenie szkolenia

Data i miejsce szkolenia

27 listopada 2018 | Warszawa

Godzina: 10:00-16:30

Miejsce: Centrum Konferencyjne Golden Floor Tower

ul. Chłodna 51

Nasi eksperci

Michał Grzebyk

PR & Content Marketing Manager

Swoją wiedzę o języku oraz komunikacji przekuwa na realne działania biznesowe dla klientów w działaniach PR i content marketingowych. Tworzy strategie komunikacji, prowadzi redakcje serwisów marek oraz dba o kontakty z mediami, by otaczać firmy kompleksową obsługą na polu marketingu treści.

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Radca prawny, współwłaściciel kancelarii MyLo. Tłumaczy prawo z polskiego na nasze. Pracuje głównie dla firm z branży interaktywnej i marketingowej. Upraszcza regulaminy, odczarowuje mity na temat danych osobowych, doradza firmom w działalności marketingowej, skutecznie broni klientów w kontrolach UOKiK.

Mateusz Muryjas

CEO Analityczny

Analitykę traktuje jak przyprawę, która nadaje właściwego smaku projektom internetowym. Wierzy, że wszystkie działania można opisać wskaźnikami, a później je zoptymalizować. Pomaga firmom wyznaczać cele, mierzyć konwersje i rozumieć zachowania użytkowników w internecie. Uczy, jak podejmować lepsze decyzje w oparciu o zrozumienie posiadanych danych.

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Strategy Manager we FreshMail, od 15 lat w branży nowych mediów i marketingu. Marketer, lider zespołu, wykładowca i szkoleniowiec. Zdarza mu się napisać parę słów (m.in. Marketer+, Nowa Sprzedaż, Marketing w Praktyce) czy wystąpić z prezentacją na konferencjach i warsztatach, a także uczelniach (Collegium Da Vinci, Wyższa Szkoła Bankowa).

Albert Czajkowski

Co-founder Semanticad

Prezes zarządu w agencji Semanticad. Z branżą SEM związany od 7 lat, gdzie swoje doświadczenie zdobywał zarówno po stronie agencyjnej, jak i podczas pracy nad wewnętrznymi projektami.

Certyfikowany specjalista Google AdWords oraz Google Analytics z doświadczeniem szkoleniowym. Wielki fan i zwolennik wszelkich działań performance marketingowych.

Zapisz się na szkolenie

Cena biletów:

399 zł netto + VAT

Html code here! Replace this with any non empty text and that's it.

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem, czyli do 25 listopada 2018 roku.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU), otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Płatność online nie została dokonana. Co robić?

Dla Twojej wygody wprowadziliśmy płatność online, jednak i ona nie jest niezawodna. Jeżeli Twoja płatność nie została dokonana lub powstał jakikolwiek inny błąd, najszybciej możesz wyjaśnić sprawę dzwoniąc do nas (+12 222 00 09). Możesz też zarejestrować się od nowa i wybrać przelew tradycyjny.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Masz dodatkowe pytania? Skontaktuj się z nami.

Partnerzy merytoryczni szkoleń Content Standard

Patroni medialni szkoleń Content Standard

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

  • Będziesz na bieżąco ze wszystkimi ważnymi tematami związanymi z content marketingiem.
  • Regularnie będziesz otrzymywał informacje o nowych artykułach, newsach z branży, przeczytasz case study i raporty.
  • W pierwszej kolejności poznasz najnowsze trendy związane z content marketingiem.

free newsletter templates powered by FreshMail

free newsletter templates powered by FreshMail