9:30-10:00
Rejestracja uczestników szkolenia
10:00-10:10
Wprowadzenie: Skuteczna sprzedaż a content marketing | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse
10:10-11:10
Polityka redakcyjna Twojej firmy: Jak media własne wpływają na sprzedaż i generują leady? | Grzegorz Miłkowski, ContentHouse
o Tworzenie internetowych mediów firmowych
o Efektywne dotarcie do odbiorcy biznesowego dzięki treściom w mediach własnych
o Budowanie kontekstu dla produktów i usług (przykładowe kampanie)
o Narzędzia na blogach i portalach firmowych, które wspierają konwersję
o Generowanie leadów dzięki strategii redakcyjnej
11:10-11:25
Przerwa kawowa
11:25-12:25
Aspekty prawne działań sprzedażowych za pomocą content marketingu | Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk, MyLo
o Jak, mimo obowiązywania RODO, zbierać bez checboksów leady za pomocą content marketingu?
o Przykłady prawidłowych i nieprawidłowych praktyk w zbieraniu leadów
o Czy content jest informacją handlową?
o Co zrobić, żeby baza zebrana przez dział marketingu (np. uczestników webinaru, osób które wypełniły ankiety) mogła być legalnie przekazana do działu sprzedaży w celu dalszych działań sprzedażowych?
o Lejki sprzedażowe a RODO. Kiedy przekraczamy granice profilowania, na które potrzebna jest zgoda użytkownika?
o Remarketing a prawo. Kiedy remarketing, używanie cookies czy Google Analytics wymaga zgody? Czy potrzebne są denerwujące pop-upy pytające o zgodę na cookies?
12:25-12:40
Przerwa kawowa
12:40-13:40
Co ma content do UX-a? – zaprojektuj swoje treści, by służyły czytelnikom | Piotr Kaczor, INSIGNIA
o Czym jest UX i dlaczego sam content w Twoich mediach firmowych się nie obroni?
o Jak zaplanować serwis branded contentowy, biorąc pod uwagę potrzeby użytkownika?
o Produkt jako część składkowa dobrego marketingu treści za pomocą mediów firmowych (skuteczna kontekstowa ekspozycja)
o Efektywne zbieranie leadów dzięki technologii wdrażanej w mediach firmowych (w tym marketing automation)
o Dodatkowe działania wspierające content marketing
o UX nie tylko na stronie, czyli myśl o użytkowniku na każdym kroku lejka sprzedażowego
13:40-14:30
Przerwa obiadowa
14:30-15:30
Jak wykorzystać i optymalizować treści w działaniach SEM? | Krzysztof Marzec, DevaGroup
o Jak szukać nowego potencjału w SEO i analizować słowa kluczowe?
o Jak zwiększać zasięgi w Google Ads przez budowanie treści?
o Jak analizować konkurencję i podpatrywać najlepsze rozwiązania?
o Które elementy kodu i optymalizacji technicznej mają największy wpływ na efekty w SEO?
o Jak analizować wyniki kampanii i ocenić ich efekty?
15.30 – 16.30
Jak wykorzystać email marketing do sprzedaży? | Marcin Kociuba, FreshMail
o Jakie dane subskrybentów są kluczowe dla sprzedaży produktów online?
o Jak segmentacja odbiorców w oparciu o ich zachowania pomaga zwiększyć konwersję ze sprzedaży z maila?
o W jaki sposób przyciągnąć uwagę subskrybentów jeszcze przed otwarciem przez nich wiadomości?
o Czym jest attention ratio i dlaczego jest to kluczowy wskaźnik w sprzedaży poprzez email?
o Dlaczego mailing powinien być mobile friendly i czy to oznacza, że zawsze musi być responsywny, żeby wykorzystać go do sprzedaży?
16.30
Zakończenie szkolenia