Zainteresowanie content marketingiem nie słabnie. Liczba zapytań o ten rodzaj komunikacji wg Google Trends rośnie z roku na rok.

Spis treści:

  • Twoja konkurencja już robi content marketing!
  • 5 praktycznych porad, jak tworzyć treści, aby zwiększyć zaangażowanie na blogu firmowym i Twoją sprzedaż
  • 4 sekrety treści B2B, dzięki którym będziesz sprzedawał, a Twoi potencjalni klienci nie będą nawet o tym wiedzieć
  • Pisz długie artykuły, a zapewnisz sobie ruch na stronie na długie lata
  • Jak monetyzować treści? 5 sposobów na zbudowanie bazy mailingowej dzięki content marketingowi

Zgodnie z wynikami corocznego badania na temat content marketingu w B2B (przeprowadzanego przez Content Marketing Institute), firm, które włączyły w swoje działania marketing treści jest o 2% więcej niż w zeszłym roku (86%). W Polsce aż 3/4 firm korzysta z narzędzi jakie oferuje content marketing (IAB Polska).

Czy content marketing sprzedaje?

Dlaczego tworzymy blogi, case study, newsy produktowe, video-treści i inne angażujące formy, głowimy się nad ich atrakcyjnością, a następnie promocją? Ponieważ content marketing, umiejętnie włączony w działania firmy, potrafi przynieść nie tylko wzrost świadomości marki w oczach (i sercach) odbiorców czy budować świadomie wizerunek na rynku. Potrafi zbudować lojalność klientów, uświadamiać problemy – w efekcie sprzedać!

Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?

Aby sprzedawać za pomocą content marketingu potrzebujesz jednak dobrych treści – nie tylko pod kątem Twoich zainteresowania Twoich odbiorców. Dobrze przygotowany i odpowiednio promowany blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści – to ulubieniec wyszukiwarek!

Sztuka tworzenia dobrych treści kryje wiele tajemnic, jednak nam udało się zmieścić je w naszym najnowszym e-booku – “Sprzedaż Twoich usług dzięki content marketingowi”. W przewodniku, który przygotowaliśmy przeczytasz o, tym jak tworzyć ciekawe formy treści i skutecznie za ich pomocą prowadzić sprzedaż.

Z e-booka dowiesz się ponadto:

• dlaczego prawdopodobnie musisz już gonić swoich konkurentów w branży?

• jakie proste narzędzia pozwolą uatrakcyjnić Twojego bloga i treści oraz wydłużą czas aktywności na stronie?

• co jest najważniejsze w treściach kierowanych do sektora B2B?

• jakich błędów unikać konstruując treści do klienta biznesowego?

• dlaczego lepiej pisać pogłębione artykuły niż krótkie notki?

• poznasz sposoby na zbudowanie bazy leadów dzięki swoim treściom!

Pobierz e-booka “Sprzedaż Twoich usług dzięki content marketingowi” już teraz i całkiem za darmo!

Spis treści:

  • Twoja konkurencja już robi content marketing!
  • 5 praktycznych porad, jak tworzyć treści, aby zwiększyć zaangażowanie na blogu firmowym i Twoją sprzedaż
  • 4 sekrety treści B2B, dzięki którym będziesz sprzedawał, a Twoi potencjalni klienci nie będą nawet o tym wiedzieć
  • Pisz długie artykuły, a zapewnisz sobie ruch na stronie na długie lata
  • Jak monetyzować treści? 5 sposobów na zbudowanie bazy mailingowej dzięki content marketingowi