Pierwsze kroki w e-commerce są pełne wyzwań. Skupiając się na promowaniu produktów i atrakcyjności ofert, łatwo jest przeoczyć fundament, który kształtuje trwałe relacje z klientami, czyli odpowiednio dopasowane treści.
Wyobraź sobie, jak Twój sklep może wyróżnić się na tle konkurencji, oferując nie tylko produkty, lecz także edukować klienta i dawać mu wartość. A wszystko to z pomocą różnego rodzaju contentu.
O poradniku
W poradniku znajdziesz artykuły przygotowane przez dziennikarzy oraz komentarze ekspertów – przedstawicieli sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych, operatorów płatności, dostarczycieli usług dla e-commerce czy ekspertów z branży marketingowej.
Są to między innymi przedstawiciele takich firm i marek jak x-kom, PayU, OLX, IKEA, Sodexo, ORLEN Paczka, Ceneo, DevaGroup, AtomStore, Lantre, ContentHouse, Glosel (TaniaKsiazka.pl & Bee.pl), islay.tech, SMSAPI, Vercom S.A, Insignia, Strigoo, Sparta Loyalty, cyber_Folks, a także radca prawny Tomasz Palak i Wiceprezes Stowarzyszenia Content Marketing Polska.
Przeczytasz również komentarze oraz artykuł przygotowane przez specjalistów ORLEN Paczka, która jest Partnerem tego poradnika. Wyjaśniają oni, jak uczynić z dostawy atut i magnes na klientów.
W ramach sekcji Case Studies poznasz przykłady marek, które w wyróżniający się i kreatywny sposób wykorzystują różne formaty contentu na różnych etapach lejka sprzedażowego.
Z poradnika dowiesz się:
- czym jest content marketing, jakie są jego główne zadania i najpopularniejsze formaty;
- po czym poznasz wartościowe treści i od czego zależy siła content marketingu w e-commerce;
- co charakteryzuje język korzyści, jak się nim posługiwać i dopasować go do różnych grup
docelowych; - dlaczego użytkownicy porzucają koszyki i jakie sposoby pomogą Ci zmniejszyć ich liczbę;
- jakie znaczenie ma retencja klientów i dlaczego warto nad nią pracować;
- w jaki sposób przeprowadzić satysfakcjonującą obsługę posprzedażową;
- jak dostosować przekaz do poszczególnym etapów lejka sprzedażowego i zachęcić użytkownika do zakupu;
- jakie cechy posiada dobry program lojalnościowy i czego unikać przy jego realizacji;
- dlaczego warto oferować różnorodne warianty dostawy w e-sklepie;
- jak uatrakcyjnić i wyeksponować opcje dostawy;
- co zrobić, by zachęcić użytkownika do kontynuowania zakupów.
Partnerzy
Patronami publikacji są: Izba Gospodarki Elektronicznej oraz Business Centre Club.
Partnerem strategicznym poradnika jest:
Dowiedz się więcej o poradniku
lub