Organizatorzy kultowej konferencji Akademia Marketingu przed piątą edycją rozszerzają projekt. Już 10 marca w Warszawie zorganizowane zostaną pierwsze, jednodniowe warsztaty z udziałem ekspertów analityki w content marketingu.

Podczas zbliżających się zajęć, eksperci przeprowadzą warsztaty dedykowane osobom, które chcą lepiej mierzyć efekty działań w content marketingu. Celem warsztatów jest zarówno zaznajomienie uczestników z narzędziem Google Analytics, jak i omówienie strategicznego podejścia do analizy danych w content marketingu.

Dowiedz się więcej na www.akademiamarketingu.edu.pl

Warsztaty poprowadzą Gabriela Wolak, Business Growth Manager w ContentHouse, Michał Bednarczyk, Media Manager ContentHouse oraz Mateusz Muryjas z Analitycznego.it Dowiesz się z nich, co i jak tworzyć, by content marketing dotarł do Twojej grupy docelowej odpowiednim kanałem. Nauczysz się, jak określać, kto jest Twoim potencjalnym klientem, gdzie go spotkasz i jaki content dla niego tworzysz oraz jak zapełnić lejek sprzedażowy contentem, aby ROI z content marketingu się zgadzał – zapowiada Wolak.

Na uczestników czeka także skompresowany przegląd kanałów dotarcia do odbiorcy i wiedza pogłębiająca efektywność kampanii content marketingowej. Skupimy się na przedstawieniu kampanii mediowych Google Ads i Facebook Ads,, kampaniach na podstawie danych pogodowych, konfiguracji list remarketingowych, rosnącej roli technologii głosowych w content marketingu, najskuteczniejszych modelach subskrypcji treści i automatyzacji dystrybucji – dodaje Michał Bednarczyk.

Na finał zaplanowano kompleksowe zajęcia z analityki w ramach Google Analitics. Prowadzący zajęcia skupi się na rozwiązywaniu problemów i zastosowaniu analizy danych w praktyce oraz wykorzystaniu wiedzy zdobytą w poprzednich blokach tematycznych. Przejdziemy całą ścieżkę analizy w pięciu krokach – od konfiguracji konta Google Analytics po mierzenie efektywności – zapowiada Mateusz Muryjas z Analitycznego.it.

Warsztaty Analityka w content marketingu już 10 marca w Warszawie. Szczegóły dostępne są na stronie Akademii Marketingu.