X

Zapisz się do newslettera Content Standard!

Dlaczego warto się zapisać:

free newsletter templates powered by FreshMail
Loading...
X

WZNIEŚ SWÓJ MARKETING TREŚCI NA WYŻSZY POZIOM

SZKOLENIA Z CONTENT MARKETINGU

Wyjątkowy cykl szkoleń z 5 ekspertami wyłącznie o content marketingu!

Jak efektywnie prowadzić działania content marketingowe Twojej marki?
Jak zwiększać sprzedaż Twoich usług lub produktów dzięki treściom?
Skąd wiedzieć, jakie materiały i formaty tworzyć?
Jak analizować efekty działań oraz łączyć je ze sprzedażą?

Marketing treści to jedna z najczęściej wykorzystywanych strategii w komunikacji marketingowej. Korzysta z niej ponad 90% biznesów B2B i 70% firm działających w B2C. Właściwie prowadzona kampania content marketingowa buduje świadomość marki, wiąże emocjonalnie konsumenta z wartościami firmy, buduje wizerunek eksperta czy zaufanego doradcy. Wreszcie – wpływa na sprzedaż.

Jak to zrobić? Pokażemy Ci na szkoleniu

Nieważne, czy Twoja firma to właśnie startujący biznes czy przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej. Content marketing jest strategią, którą mogą zastosować wszystkie podmioty – od jednoosobowych działalności po korporacje. W każdym przypadku budżet to jedno, ale zdecydowanie najważniejsze są umiejętności i wiedza.
I tego Cię nauczymy.

Wybierz szkolenie w zależności od Twoich potrzeb:

Skuteczna sprzedaż a content marketing szkolenie warszawa content marketing

Certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się, czym są media własne, jak sprzedawać za pomocą e-mail marketingu, optymalizować treści pod SEM i dystrybuować content zgodnie z prawem.

Dla kogo:

dla osób odpowiadających za komunikację w digital, pracowników działu marketingu i komunikacji, osób tworzących content do mediów społecznościowych, dyrektorów sprzedaży, marketingu, PR w e-commerce, a także małej i dużej firmie działającej w sektorze B2C.

content marketing w b2b szkolenie warszawa

Certyfikowane, 1-dniowe szkolenie z pięcioma ekspertami, podczas którego nauczysz się wszystkiego, co związane z blogami firmowymi, lead nurturingiem, SEO, RODO oraz analizą efektów sprzedaży w B2B.

Dla kogo:

dla tych, którzy odpowiadają za marketing i pozycjonowanie marki w digital na rynku B2B, specjalistów ds. social media, marketingu i PR, content designerów, dyrektorów sprzedaży, specjalistów ds. sprzedaży, specjalistów ds. strategii, growth hackerów oraz e-commerce.

Dlaczego warto wybrać szkolenie ContentStandard?

Content marketing od A do Z

podczas szkolenia omawiamy wybraną tematykę w sposób bardzo szczegółowy, przechodzimy przez każdy etap jego tworzenia: od planowania, przez opracowanie, po analizę osiąganych wyników.

5 różnych ekspertów

szkolenie prowadzi aż 5 ekspertów. To CEO lub managerowie firm specjalizujących się w różnych obszarach bezpośrednio powiązanych z content marketingiem.

Certyfikat i DIMAQ

każdy uczestnik otrzyma certyfikat, potwierdzający zdobyte umiejętności. Dodatkowo, uczestnik zdobywa 10 pkt. w systemie certyfikacji DIMAQ.

Szkolenia Content Standard objęte są akredytacją DIMAQ

dimaq
Wydarzenie objęte jest akredytacją DIMAQ, co oznacza, że uczestnicząc w nim posiadacze certyfikatów otrzymują punkty recertyfikacyjne. DIMAQ to pierwszy w Polsce program weryfikacji i certyfikacji kompetencji digital marketingowych prowadzony przez IAB Polska. Punktacja za udział w szkoleniu: Uczestnik – 10 pkt.

Kto prowadzi szkolenia?

Grzegorz Miłkowski

CEO ContentHouse

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk szkolenie z content marketingu dla b2b

Agnieszka Grzesiek-Kasperczyk

Radca prawny & wspólnik MyLo

Michał Grzebyk

PR & Content Marketing Manager ContentHouse

Marcin Kociuba FreshMail szkolenie z content marketingu B2B Warszawa

Marcin Kociuba

Strategy Manager FreshMail

Albert Czajkowski

Co-founder Semanticad

krzysztof marzec szkolenie content marketing b2b contenthouse

Krzysztof Marzec

CEO DevaGroup

Mateusz Muryjas

Online konsultant Analityczny

Piotr Kaczor

UX & IT Manager INSIGNIA

Najczęściej zadawane pytania

Do kiedy można zapisać się na szkolenie?

Rejestracji na szkolenie możesz dokonać najpóźniej na 2 dni przed wydarzeniem.

Skąd będę wiedzieć, że moja rejestracja jest potwierdzona?

Po rejestracji i zapłacie za bilet (na konto bankowe lub za pomocą PayU), otrzymasz od nas e-maila z wygenerowanym biletem. To będzie potwierdzenie Twojego uczestnictwa w szkoleniu.

Czy muszę mieć ze sobą wydrukowany bilet?

Nie! W zupełności wystarczy, że podczas rejestracji przed wydrzeniem pokażesz obsłudze e-maila potwierdzającego rejestrację.

Czy wystawiacie faktury VAT?

Oczywiście! Podczas rejestracji podaj dane firmowe, w tym NIP, a po zaksięgowaniu Twojej wpłaty na naszym koncie, otrzymasz od nas  osobnym e-mailem fakturę za szkolenie.

Co otrzymam po szkoleniu?

Uczestnictwo w szkoleniu jest potwierdzone certyfikatem. Poza tym, do dwóch dni po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje komplet prezentacji do pobrania w formacie PDF.

Partnerzy merytoryczni szkoleń Content Standard

Izba Gospodarki Elektronicznej

Patroni medialni szkoleń Content Standard

e-commerce w praktyce_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
portal medialny_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
poradnik przedsiębiorcy_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
marketer plus_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
korpo voice_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse
tv lider_patron medialny_szkolenie content marketing_contenthouse

Kto organizuje szkolenie?

ContentHouse jest jedną z najbardziej doświadczonych agencji content marketingowych w Polsce. Zajmujemy się budowaniem synergii jakościowych treści tworzonych dla biznesu z nowymi technologiami, jakie pozwalają dokładnie analizować efekty biznesowe oraz komunikacyjne działań marketingowych. Jesteśmy członkiem Business Centre Club oraz Izby Gospodarki Elektronicznej.

Nasza działalność doceniania jest przez Klientów, a także branżowe i biznesowe konkursy m.in. wyróżnienia w raporcie „Agencje interaktywne” 2017 i 2018 w raporcie Media&Marketing Polska, Medale Europejskie za usługi content marketingowe (Business Content, Performance Content Marketing). Na koncie mamy projekty content marketingowe dla takich firm, jak: Grupa PSB, mFinanse (Grupa mBank), X-lander, Bosch, Siemens, Jurajska, Kserkop, Hand-Prod i wiele innych. Dowiedz się więcej o nas, naszych nagrodach oraz Klientach!

Masz pytania dotyczące szkolenia?

Dane organizatora:

Content House sp. z o.o.
ul. Podole 60, 30-394 Kraków

NIP 6772393511 | REGON 362724039 | KRS 0000580143

http://contenthouse.pl

[email protected]

Top

Kup bilet na szkolenie
Content Standard w ciągu

:

oraz zapłać przez PayU,
żeby nie stracić dodatkowego rabatu 5%.

free newsletter templates powered by FreshMail