Jak prowadzić efektywne działania marketingowe w dekadzie nowych mediów? Jakie wskaźniki są kluczowe, jeśli chodzi o efekty marketingu zintegrowanego? Na te i inne pytania przygotowaliśmy szereg kompleksowych odpowiedzi.
Postanowiliśmy przeanalizować perspektywy oraz obecną kondycję marketingu zintegrowanego i stworzyliśmy ebook wraz z ekspertami Forum Marketingu Zintegrowanego.
W ebooku poruszyliśmy takie kwestie, jak ewolucja marketingu zintegrowanego w ciągu kilku ostatnich lat, relacje agencja – klient, a także przyszłość agencji. Z ebooka dowiedzieć się również można, co jest skuteczniejsze: zasięg, targetowanie czy jakoś przekazu, no i w końcu, co czeka marketing w nadchodzącym, 2016 roku.
Swój głos i opinię wyrazili tacy eksperci jak Magdalena Czaja, Jacek Barankiewicz, Tomasz Michalik, Grzegorz Bonder, Marcin Renduda, Bartłomiej Juszczyk, Łukasz Gumowski, a także Jacek Kotarbiński.
Ebook dostęny jest pod tym linkiem.