Zainteresowanie content marketingiem nie słabnie. Liczba zapytań o ten rodzaj komunikacji wg Google Trends rośnie z roku na rok.
Spis treści:
- Twoja konkurencja już robi content marketing!
- 5 praktycznych porad, jak tworzyć treści, aby zwiększyć zaangażowanie na blogu firmowym i Twoją sprzedaż
- 4 sekrety treści B2B, dzięki którym będziesz sprzedawał, a Twoi potencjalni klienci nie będą nawet o tym wiedzieć
- Pisz długie artykuły, a zapewnisz sobie ruch na stronie na długie lata
- Jak monetyzować treści? 5 sposobów na zbudowanie bazy mailingowej dzięki content marketingowi
Zgodnie z wynikami corocznego badania na temat content marketingu w B2B (przeprowadzanego przez Content Marketing Institute), firm, które włączyły w swoje działania marketing treści jest o 2% więcej niż w zeszłym roku (86%). W Polsce aż 3/4 firm korzysta z narzędzi jakie oferuje content marketing (IAB Polska).
Czy content marketing sprzedaje?
Dlaczego tworzymy blogi, case study, newsy produktowe, video-treści i inne angażujące formy, głowimy się nad ich atrakcyjnością, a następnie promocją? Ponieważ content marketing, umiejętnie włączony w działania firmy, potrafi przynieść nie tylko wzrost świadomości marki w oczach (i sercach) odbiorców czy budować świadomie wizerunek na rynku. Potrafi zbudować lojalność klientów, uświadamiać problemy – w efekcie sprzedać!
Jak tworzyć treści, które sprzedają w interencie?
Aby sprzedawać za pomocą content marketingu potrzebujesz jednak dobrych treści – nie tylko pod kątem Twoich zainteresowania Twoich odbiorców. Dobrze przygotowany i odpowiednio promowany blog czy portal firmowy z dużą liczbą dobrych treści – to ulubieniec wyszukiwarek!
Sztuka tworzenia dobrych treści kryje wiele tajemnic, jednak nam udało się zmieścić je w naszym najnowszym e-booku – “Sprzedaż Twoich usług dzięki content marketingowi”. W przewodniku, który przygotowaliśmy przeczytasz o, tym jak tworzyć ciekawe formy treści i skutecznie za ich pomocą prowadzić sprzedaż.
Z e-booka dowiesz się ponadto:
• dlaczego prawdopodobnie musisz już gonić swoich konkurentów w branży?
• jakie proste narzędzia pozwolą uatrakcyjnić Twojego bloga i treści oraz wydłużą czas aktywności na stronie?
• co jest najważniejsze w treściach kierowanych do sektora B2B?
• jakich błędów unikać konstruując treści do klienta biznesowego?
• dlaczego lepiej pisać pogłębione artykuły niż krótkie notki?
• poznasz sposoby na zbudowanie bazy leadów dzięki swoim treściom!
Pobierz e-booka “Sprzedaż Twoich usług dzięki content marketingowi” już teraz i całkiem za darmo!
Spis treści:
- Twoja konkurencja już robi content marketing!
- 5 praktycznych porad, jak tworzyć treści, aby zwiększyć zaangażowanie na blogu firmowym i Twoją sprzedaż
- 4 sekrety treści B2B, dzięki którym będziesz sprzedawał, a Twoi potencjalni klienci nie będą nawet o tym wiedzieć
- Pisz długie artykuły, a zapewnisz sobie ruch na stronie na długie lata
- Jak monetyzować treści? 5 sposobów na zbudowanie bazy mailingowej dzięki content marketingowi