Już 12 grudnia o godzinie 19.00 w Krakowie będzie można dowiedzieć się, w jaki sposób sprawnie wykorzystywać narzędzia marketingowe, by osiągać lepsze efekty swoich kampanii reklamowych. Wszystko to w ramach wydarzenia Aula Polska.
Swoją wiedzą podzielą się eksperci i praktycy w branży – Andrzej Ogonowski (SMSAPI), Magdalena Urbaniak (Brand24), Michał Grzebyk (ContentHouse oraz redaktor naczelny Content Standard) i Patrycja Czak (OPCOM). Aula Polska to cykliczne, darmowe wydarzenia odbywające się w największych miastach kraju, których celem jest nauka oraz wymiana wiedzy z dziedziny marketingu i prowadzenia biznesu. Uczestnicy mają okazję wysłuchać prelekcji cenionych ekspertów z wieloletnim doświadczeniem oraz nawiązać kontakty z przedstawicielami swojej branży.
Krakowskie spotkanie na temat reklamy
We wtorek, 12 grudnia w Wyższej Szkole Europejskiej odbędzie się trzecie już spotkanie z cyklu krakowskiej Auli Polskiej. Będzie ona kontynuacją poprzedniego tematu związanego ze skuteczną promocją i reklamą.
Spotkanie otworzy wystąpienie Andrzeja Ogonowskiego z SMS.API pt. „SMS’s not dead”. Następnie na scenę wyjdzie Magdalena Urbaniak, specjalistka ds. PR z prelekcją pt. „Reklamie dziękujemy. 5 powodów, dla których biznes potrzebuje influencer marketingu”. Następnie Michał Grzebyk z ContentHouse opowie o języku, jako kluczowym narzędziu efektywnej reklamy.
Podczas swojego wystąpienia na Auli skupię się na tym, co tak naprawdę ważne jest w reklamach w warstwie słownej. Będzie też wiele konkretnych porad do zastosowania przez copywriterów. Wszystko to omówimy na podstawie praktycznych przykładów – od haseł reklamowych po wpisy na blogu
– mówi redaktor naczelny Content Standard.
Zobacz autorski cykl Michała Grzebyka: Gimnastyka Języka, czyli porady językowe dla marketerów
Z kolei Patrycja Czak z OPCOM-u podzieli się swoją wiedzą w prelekcji pt. „Prywatność i personalizacja, czyli o tym, jak prowadzić skuteczne kampanie reklamowe”.
W Krakowie nietrudno znaleźć jakąś konferencję. Znaleźć taką, która jest na wysokim poziomie i gwarantuje dużą dawkę wiedzy, to już dopiero coś. Aula Polska Kraków to jest pewniak. Krakowska edycja stanowi dobry start zarówno dla osób, które zaczynają przygodę w Internecie jak i tych, którzy chcą pogłębić swoją wiedzę i skorzystać z doświadczenia ekspertów
– mówi Anna Łowczowska, organizatorka wydarzenia.
Wydarzenie odbywa się w Auli Wyższej Szkoły Europejskiej w Krakowie przy ul. Westerplatte 11. Wstęp na event jest darmowy. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie http://aulapolska.pl.
Content Standard jest patronem medialnym wydarzenia.