W dniach 13-16 października, po raz pierwszy w 100% wirtualnej formie, odbędzie się Content Marketing World 2020. Najważniejsza konferencja dla wszystkich zainteresowanych tematyką content marketingu. Po raz pierwszy w swej historii będzie ona dostępna także w europejskim wydaniu.

Konferencja wypełniona treściami

Content Marketing World to światowa konferencja, która na stałe wpisała się w kalendarz wszystkich zainteresowanych tematyką marketingu treści. Pandemia sprawiła, że twórcy wydarzeń stanęli przed wieloma wyzwaniami. Organizatorzy #CMW2020 przez wiele miesięcy ciężko pracowali nad przygotowaniem tego marketingowego święta. Efektem tego będzie pierwsza w 10-letniej historii konferencji edycja, która odbędzie się nie jak planowano w Cleveland, w stanie Ohio, ale… w pełni wirtualnie!

Uczestnicy wydarzenia, razem z całą społecznością #CMWorld, będą mogli spędzić czas pomiędzy 13 a 16 października na zdobywaniu wiedzy, rozwijaniu swojego warsztatu i poszukiwaniu inspiracji. Prelegenci zapewnią im dużą dawkę konkretnych informacji, które pozwolą przenieść strategię contentmarketingową do zespołu i rozwinąć biznes.

Wydarzenie dla Europejczyków

Tegoroczną, jubileuszową, bo 10. edycję wydarzenia, wyróżnia również to, że odbędzie się ona po raz pierwszy w wydaniu europejskim. Oznacza to, że miłośnicy content marketingu w Europie będą mogli wysłuchać dostosowanych do tego rynku prezentacji, w swoich strefach czasowych.

W ciągu trzech dni uczestnicy będą mogli wysłuchać 15 inspirujących prezentacji pod hasłem #CMWorld. Będą one osadzone w europejskim formacie talk show z udziałem liderów, ekspertów i praktyków z całej Europy.

Każda sesja dzienna obejmie 5 wystąpień branżowych, uzupełnionych o panele ekspertów i ogólnokrajowe/regionalne spotkania w wirtualnych pokojach. Długość dziennej sesji to około 4,5 godziny, lecz dla uczestników możliwy będzie dostęp do powtórki wystąpień.

W każdym z krajów dostępna jest już dedykowana wersja strony www konferencji. Zainteresowani tą tematyką w Polsce będą mogli uczestniczyć w wydarzeniu dzięki współpracy organizatorów ze Stowarzyszeniem Content Marketing Polska.

źródło: contentmarketingpolska.pl

Kto wystąpi podczas wydarzenia?

Podczas Content Marketing World 2020 The European Edition na wirtualnej scenie pojawią się wybitni prelegenci z całego świata, m.in.:

  • Ann Handley, autorka bestsellerów Wall Street Journal takich jak “Everybody writes” czy “Content rules”, mówca i pierwsza na świecie Chief Content Officer
  • Robert Rose, założyciel i dyrektor ds. Strategii w The Content Advisory – grupie edukacyjno-doradczej The Content Marketing Institute, autor “Managing Content Marketing”
  • Joe Pulizzi, założyciel Content Marketing Institute, autor “Killing Marketing”, “Content Inc.” oraz “Epic Content Marketing”
  • Andrew Davis, znany na całym świecie mówca, autor bestsellerów “Brandscaping: Unleashing the power of partnerships” oraz “TOWN INC: Grow your business. Save your town. Leave your legacy”
  • Jay Baer, strateg biznesowy i założyciel Convince & Convert, mówca, autor czterech bestsellerów New York Timesa m.in. “Hug Your Haters” czy “Talk Triggers”
  • Melanie Deziel, mówca, autorka książki „The Content Fuel Framework: How to Generate Unlimited Story Ideas” i założycielka StoryFuel
  • Christine Michel Carter, określana jako “globalny głos dla pracujących Mam”, autorka bestsellerów oraz artykułów na Forbes
  • Pam Didner, strateg i autorka książki “Global Content Marketing”

Opowiedzą oni o nowej strategii contentmarketingowej, sposobach, dzięki którym zostaniemy zauważeni, sile procesu twórczego, różnorodności w marketingu, tworzeniu autentycznych treści, trendach w content marketingu czy markach odnoszących sukcesy.

źródło: cmworld-theeuropeanedition.eu

Jak wziąć udział Content Marketing World?

Wydarzenie jest kierowane do wszystkich zainteresowanych content marketingiem oraz konwergencją marketingu i technologii. Zainteresowani wirtualną, europejską edycji #CMW2020 mogą zarezerwować 3-dniowy bilet za pomocą Eventbrite:

Zarezerwuj swój bilet na CMW

Więcej informacji na temat wydarzenia: https://cmworld-theeuropeanedition.eu/country-page-poland/

Reklama


Poradnik: Marketing vs recesja
Niech Cię widzą w sieci! - Grzegorz Miłkowski