Stworzyliśmy pierwszy e-book z analizą najlepszych tegorocznych świątecznych kampanii content marketingowych i doprawiliśmy go o smakowite komentarze ekspertów!
[mwall_5]
O dobry i angażujący content świąteczny niezwykle trudno. Postanowiliśmy więc sprawdzić, jak marki sobie z tym zadaniem poradziły, z których narzędzi skorzystały i jakie efekty osiągnęły.
“E-book „„święty” content marketing” to solidna porcja świątecznych kampanii content marketingowych, garść smakowitych inspiracji, szczypta porad i wreszcie, deser w postaci analizy ekspertów.” – komentuje Grzegorz Miłkowski, Managing Director Content House, wydawca e-booka.
W przygotowanej publikacji można znaleźć przegląd narzędzi content marketingowych w ujęciu świątecznym, dobre praktyki związane z planowaniem strategii content marketingowych, wskazówki dotyczące mierzenia skuteczności kampanii, a także komentarze takich ekspertów, jak Paweł Sala, Jacek Kotarbiński Filip Franczak czy Robert Stolarczyk. Redakcja wybrała także najciekawsze tegoroczne polskie i zagraniczne kampanie, m.in. Burberry, Chanel, NIVEA, IKEA, Allegro czy Tymbark. E-book wzbogacony jest komentarzem ekspertów.
E-book dostępny jest pod linkiem: http://contenthouse.pl/publikacje/