Platforma WhitePress uruchomiła międzynarodowy projekt edukacyjny, który jest skierowany do właścicieli i pracowników agencji interaktywnych. Jego uczestnicy mogą zdobyć unikalną wiedzę z zakresu prawa i finansów, umożliwiającą rozwój biznesu. W codziennej pracy przydatne będą także praktyczne wskazówki dotyczące marketingu, sprzedaży czy outsourcingu.

Hasłem przewodnim projektu WhitePress dla agencji jest „Od koncepcji do dochodowego biznesu”. W jego ramach poruszane będą kwestie dotyczące prawnych i finansowych aspektów funkcjonowania agencji interaktywnych. Zaplanowano publikację 30 artykułów w ramach 6 bloków tematycznych:

  • zakładamy agencję – porady na start,
  • agencje w Polsce i Europie w liczbach,
  • szablony dokumentów dla agencji,
  • wycena działań agencyjnych,
  • marketing i sprzedaż w agencji – ucz się od najlepszych,
  • jak budować zespół i kiedy stosować outsourcing?

Treści powstają we współpracy z ekspertami branżowymi, wśród których są m.in. Artur Jabłoński, Anna Ledwoń-Blacha, Krzysztof Marzec, Szymon Lisowski i Paulina Mazur. Artykuły będą publikowane w ciągu najbliższych sześciu miesięcy. Przedstawione zostaną w nich kulisy pracy agencji interaktywnych, dobre praktyki, wskazówki dotyczące rozwoju biznesu, najnowsze międzynarodowe trendy oraz wyniki branżowych badań.

Ze strony projektu będzie można pobrać także darmowe materiały: opracowane przez prawników szablony umów i innych dokumentów (np. NDA, umowy z klientami i freelancerami), checklisty oraz bonusy od partnerów. Podsumowaniem i zwieńczeniem całego projektu będzie specjalny e-book.

Przygotowany zostanie także raport dotyczący polskiego rynku agencyjnego. By go otrzymać, należy wziąć udział w ankiecie online, dzięki czemu wsparcie otrzyma fundacja Sarigato. Każda uzupełniona ankieta to 3 zł, które zostaną przeznaczone na projekt Hakersi. Jego celem jest  wspieranie dzieci i młodzieży z trudnych środowisk poprzez naukę nowych technologii i rozwój kompetencji cyfrowych.

Partnerami projektu WhitePress dla agencji są m.in. ContentHouse, Content Standard, Delante, Devagroup, Marketer+, Online Marketing, semKRK, Semstorm, Senuto, SMSAPI, SocialPress, Sprawny Marketing, Surfer, Widoczni.

Czytaj więcej na WhitePress.

Reklama


Niech Cię widzą w sieci! - Grzegorz Miłkowski