Czy 2018 rok diametralnie będzie się różnił od 2017? Najprawdopodobniej tak. Na jakie trendy marketingowe musimy się zatem przygotować w tym roku? Podczas najbliższej Auli Polska Kraków czterech prelegentów omówi najważniejsze nadchodzące zmiany w content marketingu, SEO, e-mail marketingu oraz na Facebooku.

 

27 lutego odbędzie się czwarta edycja konferencji Aula Polska Kraków. Uczestnicy spotkają się o godzinie 19:00 w budynku Wyższej Szkoły Europejskiej przy ul. Westerplatte 11 w Krakowie. Tematem przewodnim będą Marketingowe trendy w 2018 roku. Przed miłymi i niemiłymi niespodziankami w różnych sferach marketingu eksperci znani z dużych konferencji.

O zmianach w content marketingu opowie Justyna Bakalarska – dziennikarz, specjalista ds. komunikacji, marketingu i nowych mediów oraz autorka książki “Marketing wartości”. Aby pisać dobre treści musimy poprawnie dostosować je do wymagań algorytmów wyszukiwarki. Jak nadążyć za wytycznymi Google Search opowie Karolina Twardosz, na co dzień kieruje zespołem SEO w agencji Semahead/Grupa Interia.

Z wyszukiwarki szybko przeskoczymy do portalu, w którym zapowiadane zmiany budzą wiele emocji – Facebooka. Zmniejszające się zasięgi marek oraz rozwój video contentu to tylko niektóre z zapowiadanych zmian i trendów. O szczegółach opowie Anna Żurek, ekspertka z Socjomanii w zakresie social media. Na końcu głos oddamy CEO i założycielowi FreshMaila. Paweł Sala zdradzi nam, czego możemy spodziewać się po e-mail marketingu w 2018 roku. 

Wydarzenie jest bezpłatne, jednak z powodu ograniczonych miejsc należy się zapisać. Można to zrobić przez stronę internetową aulakrakow4.evenea.pl.

Aula Polska to cykl bezpłatnych spotkań, które promują kulturę przedsiębiorczości technologicznej i od lat cieszą się dużym zainteresowaniem, nie tylko w środowisku marketingowym. Odbywają się w 13 miastach Polski, a także w Berlinie i Londynie. Organizatorem krakowskiej edycji Auli Polskiej jest FreshMail.

Content Standard jest patronem medialnym wydarzenia.